Bang & Olufsen îşi promovează noul televizor speculând un fenomen pe care toţi îl cunoaştem de pe Facebook – lăudăroşenia mascată

28.11.2016

Producătorul de electronice danez Bang & Olufsen ştie cât de popular este pe reţelele de socializare aşa numitul fenomen „humblebragging” (trad. aprox. – „lăudăroşenia mascată”).  Cu toţii l-am văzut, fie că este vorba de tipa care a terminat un maraton într-un timp foarte bun, deşi şi-a rupt pantofii sport preferaţi, sau de posesorul de Audi, ediţia 2016, care se vaită că nu găseşte uşor loc de parcare deoarece maşina e prea lungă.

 

Compania daneză anunţă că îşi promovează noul televizor alăturându-se acestui trend, considerat de mulţi enervant. Iar clipul publicat pe canalul oficial de YouTube este dovada.

„Într-o nouă campanie, Bang & Olufsen a ales să îmbrăţişeze fenomenul, deoarece produsele brandului par ideale pentru acesta”, spune… Bang & Olufsen, într-un comunicat oficial. Cum se spune, dacă nu îl poţi învinge atunci i te alături. 

 

 

O abordare de marketing interesantă, care s-ar putea să aibă mare succes.

Adrian Popa
Adrian Popa
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro, Go4games.ro și Apropotv.ro. Are 15 ani de experienţă în presa centrală şi a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro ... citește mai mult