Coca-Cola vrea să transforme ambalajele de la băuturi în dispozitive VR

25.02.2016

Coca-Cola vrea să ofere o nouă viaţă ambalajelor de carton în care sunt livrate băuturile sale răcoritoare. Compania explorează mai multe modalităţi prin care ambalajele pot fi transformate în dispozitive VR similare cu Google Cardboard.

Gigantul din industria băuturilor răcoritoare a publicat pe YouTube un clip video în care arată cele trei concepte – Origami, Custom şi Insert –  la care lucrează.

Coca-Cola nu arată şi unde va pune, în cazul în care introduce pe piaţă noile dispozitive VR, lentilele de plastic. Acestea ar putea fi lipite de ambalaj.

Pentru ca ideea să fie una de succes, compania trebuie să dezvolte software-ul şi conţinutul necesar.

Anul trecut, New York Times a introdus în ziarele sale kit-uri pentru cardboard-uri VR. Publicaţia a avut pregătită o aplicaţie proprie şi conţinut, iar experimentul a fost unul extrem de reuşit.

Adrian Popa
Adrian Popa
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro, Go4games.ro și Apropotv.ro. Are 15 ani de experienţă în presa centrală şi a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro ... citește mai mult