Google oferă noi opţiuni pentru alegerea reclamelor pe care le vezi online

Google a lansat o nouă pagină de unde poţi personaliza reclamele afişate în paginile YouTube, Search şi ale altor servicii Google.

Venind în completarea paginii My Activity, unde poţi vedea istoricul activităţii tale folosind diferite produse şi servicii ale companiei, precum Google Search sau YouTube, secţiunea Ads Settings te ajută să alegi ariile de interes pentru care eşti dispus să vezi mai multe reclame. Ideea de bază este că reclamele respective sunt afişate oricum în paginile pe care le vizitezi, dar ar putea fi în interesul tău ca măcar să ai parte de reclame pe subiecte de care poate chiar eşti interesat.

Personalizarea reclamelor la secţiunea Ads Settings este opţională, ignorarea setărilor din această pagină având drept rezultat afişarea unor reclame generice, ajustate în funcţie de locaţia geografică şi interacţiunile avute în trecut cu alte produse şi servicii.  

Google chiar ştie aproape tot ce faci online. Acum ai şi dovada clară