După Killer Discounts, urmează reduceri în KFC

Pe 26 ianuarie, cei mai urmăriţi 5 streamers de Fortnite din România, cu comunităţi de mii de fani, ZappyTV, Skaaro, Zuarim, SpeezyX9 şi Mitzuu şi-au schimbat numele în 60%, 70%, 80%, 90% şi 100%, adică discounturile la KFC pe care participanţii la eveniment le puteau câştiga.

Între 14 şi 22 ianuarie, toţi cei interesaţi de participarea la evenimentul de la Nexus Gamers Pub se puteau înscrie pe www.kfc.ro/killerdiscounts.

În plus, în ziua evenimentului, toţi cei care urmăreau livestream-ul de pe canalul de Youtube KFC România, http://www.youtube.com/user/kfcro,  puteau obţine o cheie de acces în joc pentru a participa online la una dintre cele 6 sesiuni de joc.

Livestream-ul putea fi urmărit din 5 perspective, câte una pentru fiecare streamers prezent la eveniment.

Cele 6 sesiuni de jocuri au durat fiecare aproximativ 30 minute, în total 3 ore şi 30 de minute. În cadrul fiecărei sesiuni de joc, limita era de 100 de participanţi, însă peste 500 de persoane au încercat să intre în sesiuni folosind cheia de joc comunicată în livestream.

Primele minute de livestream au strâns peste 3000 de oameni şi video-ul final de pe canalul KFC România a fost vizualizat timp de 372 de ore, până la acest moment.

Aproape toate discounturile au fost câştigate, mai puţin unul de 90%, deoarece în primul meci SpeezyX9 a fost neînvins. Cel mai rapid discount câştigat a avut loc în acelaşi joc, Mitzuu fiind eliminat în doar 45 de secunde.

Video-ul poate fi urmărit pe link-ul https://youtu.be/5CK5I_Z_Szo, sau mai jos:

Alte perspective pe următoarele linkuri: https://youtu.be/U5kh34RAxlkhttps://youtu.be/BoX2gMt8TX4

Cumulat, durata de vizionare a video-ului este de aproximativ 5652 de ore, respectiv 235 de zile. GG!