Facebook interzice reclamele pe materiale despre războaie, crime şi dezastre naturale

Facebook încă nu a găsit formula perfectă pentru a ajuta creatorii de conţinut să îşi monetizeze materialele prin intermediul reţelei de socializare, însă lucrează constant pentru a îmbunătăţi această funcţionalitate. Astfel, a ajuns la o listă de subiecte pe care publisherii şi creatorii de conţinut video nu vor putea să le monetizeze, chiar dacă este vorba despre conţinut educaţional sau informativ.

Cei care se înscriu pentru monetizarea Instant Articles sau Branded Content, cât şi cei care publică clipuri video pe Facebook pe paginile oficiale, nu vor putea să câştige bani din materialele pe anumite subiecte „sensibile”. Este vorba despre conţinutul pentru copii care prezintă violenţă sau conotaţii sexuale, cât şi cele cu comportament „nepotrivit”. De asemenea, materialele care conţin persoane decedate, materialele despre catastrofe naturale, tragedii sau conflicte (probabil că aici intră şi reportajele de război), cât şi cele care vorbesc despre crime.

Practic, materialele care pot fi considerate subiecte de interes general, care pot informa utilizatorii despre anumite evenimente de mare importanţă în urma unor tragedii, nu vor include reclame livrate de Facebook în niciun fel. Aceste modificări au fost realizate pentru a mulţumi companiile care cumpără publicitate, care nu doresc să livreze reclame pe astfel de articole.

Aceste schimbări vin la doar câteva săptămâni după ce a ieşit la suprafaţă faptul că site-uri de propagandă rusească au cumpărat reclame pe Facebook pentru a influenţa alegerile din Statele Unite de anul trecut.

publicitate
închide
Pasionat de gadgeturi? Şi noi!
Vrei să primeşti primul cele mai noi ştiri despre gadgeturile care îţi îmbunătăţesc viaţa zilnic?
Abonează-te la newsletter-ul Go4it şi fii sigur că eşti la curent cu tot ce e nou în IT&C.
Nu uita să-ţi verifici adresa de e-mail şi să confirmi abonarea printr-un click pe link-ul din mail-ul primit .
Sunt deja abonat