Ray-Ban, Oakley şi Google Glass: ochelari inteligenţi cu design superior

25.03.2014
Ray-Ban, Oakley şi Google Glass: ochelari inteligenţi cu design superior

Dacă accesoriile inteligente actuale nu v-au convins din cauza designului sportiv şi a materialelor nu tocmai grozave din care acestea sunt fabricate, viitorul v-ar putea aduce câteva surprize plăcute. După Moto 360, primul ceas inteligent cu aspect elegant şi construcţie bună, ochelarii Google Glass vor primi şi ei atenţia producătorului celebrelor mărci Ray-Ban şi Oakley.

Partenerul cu care Google se va angaja în dezvoltarea şi lansarea unor versiuni elegante ale produsului Google Glass este Luxottica, cel mai mare producător de ochelari şi rame pentru ochelari. Compania italiană, care este proprietara unor mărci celebre precum Ray-Ban, Oakley sau Persol şi care produce modele vândute sub nume precum Prada, Chanel sau Burberry, a anunţat că a semnat un parteneriat cu Google pentru dezvoltarea unor modele noi ale produsului Google Glass.

Cele două mărci care vor fi folosite pentru dezvoltarea unor noi tipuri de ochelari Google Glass sunt Ray-Ban şi Oakley. Luxottica a mai experimentat în trecut cu ochelari care includ componente electronice, compania lansând până acum o ramă pentru ochelari care include un headset Bluetooth şi nişte ochelari pentru schi cu Head-Up Display.

Conform declaraţiilor făcute de cele două companii, Luxottica va concepe, va produce şi va comercializa ochelari Google Glass prin intermediul lanţurilor sale de magazine şi reţelelor de distribuitori oficiali. Adăugându-se colecţiei de rame deja anunţată de Google, produsele născute în urma acestui parteneriat îi vor permite companiei Google să-şi ofere ochelarii inteligenţi în magazine celebre cu vad comercial important, ceea ce îi va facilita penetrarea unui segment nou de piaţă.

În acest moment, nu există mai multe detalii despre viitoarele produse. Ţinând însă cont că modelul original Google Glass nu a atins încă stadiul vânzărilor în retail, probabil că produsele Luxottica nu vor apărea chiar peste noapte pe rafturile magazinelor.

Urmărește Go4IT.ro pe Google News