Domino's va lansa aplicaţia care te lasă să comanzi pizza online de pe touchscreen-ul maşinii

Maşinile din ultimii câţiva ani au devenit adevărate gadget-uri pe roţi, acestea fiind echipate cu internet şi tot felul de tehnologii care să facă experienţa şoferului şi a pasagerilor cât mai confortabilă. Odată cu creşterea nivelului de confort şi ecranul sistemelor infotainment a devenit din ce în ce mai mare şi mai util, acesta putând oferi acces la internet, acces la aplicaţiile de pe mobil şi multe alte funcţii. Totuşi, Domino’s crede că lipseşte o funcţie de la bordul maşinii: posibilitatea de a comanda o pizza.

Celebra franciză de livrări de pizza la domiciliu a anunţat un parteneriat cu producătorul de sisteme de infotainment Xevo, prin care toate dispozitivele inteligente produse de companie vor integra o aplicaţie de comandă pentru pizza de la Domino’s. Interfaţa pare să fie foarte simplă şi intuitivă, oferind opţiunea de a comanda folosind un meniu rapid, sau pentru a repeta o comandă anterioară. Desigur, sistemul de monitorizare a pizzei pe care Domino’s îl oferă în interfaţa web şi pe aplicaţia de mobil este prezent şi pe bordul maşnii.

Se pare că Domino’s încearcă să creeze o experienţă de comandă prin internet fără utilizarea unui telefon mobil, totul fiind realizat folosind sistemul Xevo şi conexiunea maşinii (dacă există). Aplicaţia are şi opţiunea de a iniţia un apel direct către Domino’s pentru cei care doresc să iniţieze o comandă mai complexă, apelul fiind realizat prin intermediul sistemului hands free integrat. Comanda de pe drum, atunci când conduci nu este tocmai ceva neobişnuit, pizza proapătă şi caldă fiind livrată fix atunci când ajungi acasă, sau la scurt timp după.

Domino’s spune că aplicaţia pentru sistemele Xevo va fi gata cândva în cursul anului 2019 şi că „milioane de maşini” vor beneficia de această funcţionalitate (probaibl că este vorba despre maşini din Statele Unite). Din păcate nu au fost anunţate mărci sau modele de maşini compatibile. O vizită pe site-ul Xevo spune însă că mărcile care includ sistemele sale software sunt Chevrolet, GMC, Cadillac, Buick, Toyota, Lexys, Hyundai şi Ford, în timp ce companii precum Pioneer, Clarion, Panasonic şi Densoten folosesc soluţiile sale pentru dezvoltarea de aparate de infotainment aftermarket.