eMAG Ungaria fuzionează cu Extreme Digital. Se extinde în cinci ţări noi

eMAG anunţă că divizia din Ungaria a companiei a fuzionat cu celălalt lider de pe piaţa e-commerce din regiune, Extreme Digital. Astfel, operaţiunile eMAG se extind acum în cinci noi ţări din Europa Centrală şi de est, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croaţia şi Austria, devenind una dintre cele mai importante companii din regiune.

În urma fuziunii eMAG Ungaria şi Extreme Digital, eMAG România devine acţionar majoritar al noii entităţi, cu 52% din acţiuni, în timp ce acţionarii Extreme Digital rămân cu 48% dintre acţiuni.

„Acest parteneriat reprezintă o recunoaştere a scalabilităţii şi calităţii tehnologiilor eMAG dezvoltate în ultimii zece ani. Avem certitudinea că dezvoltarea eMAG în regiune se va intensifica în urma acestei fuziuni, creând premisele extinderii în ţările unde Extreme Digital deja activează”, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG. „Extreme Digital a fost fondat în 2001 de către Balázs Várkonyi şi Gyula Kelemen, cei mai puternici antreprenori din zona de tehnologie din Ungaria. Experienţa lor, alături de tehnologia şi know-how-ul eMAG, ne vor ajuta să construim cea mai mare companie locală de tehnologie, cu o ţintă de un miliard de euro în şase ani”.

Balázs Várkonyi, în calitate de CEO, şi Gyula Kelemen, în calitate de CFO, alături de Cătălin Diţ, actualul Country Manager al eMAG Ungaria, vor conduce noua companie cu sediul la Budapesta, iar platforma tehnică pe care compania o va folosi în cele cinci ţări noi va fi dezvoltată de eMAG.

Astfel, apar noi oportunităţi pentru partenerii din marketplace ai eMAG, care pot acum să îşi dezvolte afacerile către piaţa internaţională. Clienţii eMAG din Ungaria şi celelalte regiuni vor putea în consecinţă acces la o gamă extinsă de produse, putând să beneficieze de serviciile asigurate de emag precum servicii de livrare şi retur la standarde înalte.

Întrucât Extreme Digital are multe magazine retail pe teritoriul Ungariei, clienţii care vor comanda de pe eMAG vor putea să îşi ridice produsele în magazinele fizice. eMAG Ungaria ţinteşte în urma acestei fuziuni spre vânzări de un miliard de Euro.