HTC va debuta pe piaţa accesoriilor inteligente în perioada sărbătorilor de iarnă

Autor: Dorian Prodan 06.02.2014
HTC va debuta pe piaţa accesoriilor inteligente în perioada sărbătorilor de iarnă

2013 a fost un an prost pentru HTC, compania înregistrând primele pierderi din istoria sa în ciuda succesului de care s-a bucurat modelul de vârf One. Aceste probleme s-au soldat cu schimbări în eşalonul superior de conducere al companiei si modificări de strategie, dar şi cu promisiunea că numele HTC va apărea în 2014 şi pe unele accesorii inteligente.

În luna octombrie a anului trecut, directorul executiv Peter Chou a afirmat că accesoriile inteligente sunt un domeniu extrem de atrăgător pe care HTC nu intenţionează să-l rateze. Fără a intra în detalii, dar menţionând că HTC a fost implicată în dezvoltarea unui ceas inteligent pentru Microsoft dar care nu s-a mai concretizat într-un produs comercial, Peter Chou a promis că 2014 va marca intrarea companiei şi în acest sector nou.

Peter Chou, directorul executiv HTC

Într-un interviu acordat celor de la Bloomberg, preşedinta Cher Wang a afirmat că HTC va lansa un accesoriu inteligent în perioada sărbătorilor de iarnă din acest an, fără a dezvălui însa şi natura acestuia. Reprezentanta HTC a afirmat că taiwanezii au experimentat şi în trecut cu ceasuri inteligente sau alte tipuri de accesorii însa nu au fost mulţumiţi de capacităţile bateriilor şi consumul energetic al ecranelor. Din moment ce HTC se pregăteşte de o lansare undeva în preajma Crăciunului, se pare că aceste probleme au fost cumva depăşite.

Deşi situaţia financiară a companiei este precară, conducerea HTC este optimistă. Aceştia îşi pun speranţele în schimbarea de strategie care le va asigura o prezenţă mult mai activă pe piaţa de telefoane din gama inferioară, pe succesul urmaşului telefonului One şi pe gestionarea mai bună a cheltuielilor publicitare.

Tags: