Samsung ar putea renunţa la numele „Gear” pentru produsele din gama wearables

Autor: Cătălin Niţu 14.05.2018
Samsung ar putea renunţa la numele „Gear” pentru produsele din gama wearables

Samsung a lansat în trecut toate accesoriile sale pentru smartphone-uri sub brandul „Gear”, însă din 2018 acesta ar putea fi retras, fiecare dispozitiv în parte urmând să primească o identitate proprie. Compania coreeană nu a făcut nicun anunţ oficial în această direcţie, însă noile mărci pe care le-a înregistrat în Statele Unite sugerează că cel puţin următorul său ceas inteligent şi următoarea brăţară de fitness nu vor mai fi integrate în gama de produse Gear.

Primele produse din gama Gear au fost ceasurile inteligente Galaxy Gear, care s-au bucurat de un succes modest la momentul lansării, acestea fiind destul de scumpe, iar autonomia nu era deloc grozavă. Lângă acestea, de-a lungul timpului au fost lansate şi diverse alte produse precum ochelarii Gear VR realizaţi în parteneriat cu Oculus, căştile true wireless Gear IconX şi brăţările de fitness Gear Fit.

Următoarele generaţii ale acestor produse ar putea renunţa însă la acest nume. Samsung a înregistrat în Statele Unite ale Americii numele Samsung Galaxy Watch şi Samsung Galaxy Fit, sugerând că este pregătită o relansare completă a acestor game de produse. În cazul în care compania continua în direcţia pe care a început-o în urmă cu câţiva ani, noile dispozitive ar fi trebuit să poarte numele Gear S4 şi Gear Fit 3.

Cel mai probabil însă, diferenţele între noile dispozitive şi cele mai vechi vor ţine în special de branding, întrucât Samsung nu va renunţa prea curând la forma circulară a ceasturilor, sau la sistemul de operare Tizen, care pare să funcţioneze chiar mai bine decât alternativa Google Android Wear.

Samsung anunţă de obicei noile sale produse din gama wearables în cadrul târgului de tehnologie IFA din Berlin, deci probabil că prin luna septembrie vom şti mai multe despre soarta brandului Gear.