TAG Heuer este interesată de piaţa ceasurilor inteligente şi va prezenta noutăţi în primăvară

Autor: Dorian Prodan 17.09.2014
TAG Heuer este interesată de piaţa ceasurilor inteligente şi va prezenta noutăţi în primăvară

Poate că unele persoane nu apreciază în mod deosebit produsele Apple iar viitorul ceas inteligent Watch nu li se pare prea interesant, însă de intrarea companiei în acest segment de piaţă vom beneficia toţi. Un jucător cu renume şi putere, Apple poate stimula interesul şi concurenta, iar primele mişcări deja sunt vizibile: după Swatch, şi TAG Heuer anunţă că va dezvolta un ceas inteligent.  

Într-un interviu acordat unei publicaţii elveţiene, Jean-Claude Biver, directorul diviziei de ceasuri din cadrul conglomeratului Moët Hennessy Louis Vuitton S.A (LVMH), a afirmat că faimosul producător TAG Heuer va intra pe această piaţă care abia se naşte şi dezvolta un ceas inteligent. Declaraţia vine la puţin timp după ce un alt producător elveţian celebru, Swatch, a anunţat că intenţionează să lanseze un ceas inteligent undeva în cursul anului următor.

În acest moment nu există nici o informaţie suplimentară despre viitorul ceas inteligent de la TAG Heuer, oficialul companiei afirmând doar că nu intenţionează să copieze Apple Watch. Pe lângă marca TAG Heuer, conglomeratul LVMH mai deţine şi mărcile de ceasuri Hublot şi Zenith, toate trei activând în sectorul superior al pieţei şi având o expertiză deosebita în domeniul orologeriei.

Chiar dacă nu ştim prea multe despre viitorul produs, mai multe detalii vom afla în primăvara anului viitor. Jean-Claude Biver a lăsat să se înţeleagă că TAG Heuer nu va fi singurul producător elveţian de ceasuri care va prezenta modele inteligente în cadrul expoziţiei Baselworld 2015, care va avea loc la finele lunii martie.

Ţinând cont de segmentul de piaţă vizat în mod curent de TAG Heuer, probabil că viitorul sau viitoarele sale produse vor depăşi bugetul multor cumpărători interesaţi, însă implicarea fabricanţilor tradiţionali de ceasuri în acest domeniu este bine-venită deoarece ar putea stimula şi interesul rivalilor care activează în segmentele inferioare de piaţă.