IKEA anunță un nou program de înlocuire, de data aceasta pentru o oglindă care riscă să cadă de pe perete

12.01.2023
IKEA anunță un nou program de înlocuire, de data aceasta pentru o oglindă care riscă să cadă de pe perete

La doar câteva săptămâni după ce IKEA a anunțat că unul dintre scaunele sale prezintă un pericol pentru clienți, care erau îndemnați să le returneze cât mai repede, compania suedeză de mobilă anunță că un alt produs din oferta sa se confruntă cu probleme de fabricație. De data aceasta este vorba despre oglinda LETTAN, care riscă să cadă din cauza suportului de fixare în perete.

Oglinda LETTAN de la IKEA a fost livrata cu suporturi care riscă să se rupă

IKEA a comunicat astăzi, 12 ianuarie, faptul că mai mulți clienți s-au plâns de faptul că suportul livrat cu oglinda LETTAN riscă să se rupă, iar acest lucru poate duce la căderea acesteia. Produsele afectate sunt cele care au pe etichetă marcajul de dată 2105 sau mai vechi (adică produs până în mai 2021). Produsele care au fost fabricate după această dată ar trebui să nu fie afectat de problemă.

Compania îndeamnă toți clienții afectați să comande gratuit noile accesorii de perete cu design îmbunătățit, cu număr de model 139298/1, care nu mai prezintă risc de deteriorare subită. Comanda se poate face atât de pe site-ul IKEA, cât și telefonic.

Nu este clar ce se întâmplă cu cei care au întâlnit această problemă sau care o vor întâlni înainte să apuce să schimbe suportul de prindere original cu cel nou. IKEA nu a menționat în comunicatul de presă dacă va înlocui gratuit produsul deteriorat integral, sau dacă va oferi celor afectați posibilitatea de a-și recupera banii.

În trecut, astfel de situații s-au rezolvat fie cu returnarea sumei totale, fie cu înlocuirea completă a produsului cu unul nou, produs după ce problema de fabricație a fost rezolvată, pentru a evita probleme similare în viitor.

UPDATE: reprezentanții IKEA au revenit cu o precizare în cazul celor care au întâlnit deja probleme. În cazul în care oglinda LETTAN a fost deteriorată din cauza suporturilor rupte, compania va returna suma integrală clienților, pe baza bonului fiscal.

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Cătălin Niţu
Cătălin Niţu
Redactor-șef Go4it.ro. Lucrează în presa de tehnologie și gaming din 2008. Absolvent al Facultății de Jurnalism și pasionat de gadget-uri, PC-uri și console de gaming. citește mai mult