Apple a anunțat câștigătorii Premiilor App Store 2025

Apple a anunțat câștigătorii Premiilor App Store 2025
Sursă foto: apple.com

Apple a anunțat oficial câștigătorii Premiilor App Store 2025, după ce a anunțat finaliștii luna trecută. Anul acesta, Premiile App Store recunosc 17 aplicații și jocuri pentru „ingeniozitatea lor tehnică și impactul cultural de durată”.

Câștigătorii au fost selectați de editorii App Store pentru „demonstrarea inovației excepționale, a experienței utilizatorului și a designului”.

„În fiecare an, suntem inspirați de modul în care dezvoltatorii își transformă cele mai bune idei în experiențe inovatoare care îmbogățesc viața oamenilor”, a declarat Tim Cook, CEO-ul Apple. Câștigătorii din acest an reprezintă creativitatea și excelența care definesc App Store și demonstrează impactul semnificativ pe care aplicațiile și jocurile de talie mondială îl au asupra oamenilor de pretutindeni.”

CEO-ul Apple, Tim Cook.

Câștigătorii din categoria „Aplicații”

Câștigătorii din categoria „Aplicații” pentru fiecare dintre categoriile de produse Apple:

  • Aplicația anului pentru iPhone: Tiimo, de la tiimo.
  • Aplicația anului pentru iPad: Detail, de la Detail Technologies B.V.
  • Aplicația anului pentru Mac: Essayist, de la Essayist Software Inc.
  • Aplicația anului pentru Apple Vision Pro: Explore POV, de la James Hustler.
  • Aplicația anului pentru Apple Watch: Strava, de la Strava, Inc.
  • Aplicația anului pentru Apple TV: HBO Max, de la WarnerMedia Global Digital Services, LLC.

Jocurile câștigătoare:

  • Jocul anului pentru iPhone: Pokémon TCG Pocket, de la The Pokemon Company.
  • Jocul anului pentru iPad: DREDGE, de la Black Salt Games.
  • Jocul anului pentru Mac: Cyberpunk 2077: Ultimate Edition, de la CD PROJEKT S.A.
  • Jocul anului pentru Apple Vision Pro: Porta Nubi, de la Michael Temper.
  • Jocul anului pentru Apple Arcade: WHAT THE CLASH?, de la Triband ApS.

Apple a desemnat câștigătorii Impactului Cultural

Pe lângă aceste aplicații și jocuri, Apple a recunoscut și șase câștigători ai Impactului Cultural.

Aceste aplicații au fost selectate pentru „capacitatea lor de a genera schimbări semnificative”.

„Aceste aplicații și jocuri au fost recunoscute pentru impactul lor pozitiv, oferind utilizatorilor instrumente utile, promovând înțelegerea și modelând o lume mai incluzivă”, conform  Apple.

  • Art of Fauna de Klemens Strasser

Art of Fauna transformă ilustrațiile faunei sălbatice din întreaga lume în puzzle-uri relaxante și stabilește un nou standard pentru designul de jocuri accesibile.

  • Chants of Sennaar de Playdigious

Chants of Sennaar celebrează puterea limbajului printr-o aventură care provoacă reflecție.

  • despelote de Panic, Inc.

despelote creează o poveste intimă din viață care oferă o privire asupra unei națiuni care navighează prin tumult și se unește prin dragostea lor pentru fotbal.

  • Be My Eyes de Be My Eyes

Be My Eyes combină puterea inteligenței artificiale și a milioanelor de voluntari la nivel global pentru a ajuta persoanele nevăzătoare sau cu deficiențe de vedere în activitățile de zi cu zi.

  • Focus Friend de Hank Green de la B-Tech Consulting Group LLC

Focus Friend de Hank Green acționează ca un aliat puternic împotriva distragerilor digitale prin gamificarea sesiunilor de concentrare cu premii satisfăcătoare.

  • StoryGraph de la The StoryGraph

StoryGraph creează un spațiu incluziv pentru comunitatea literară, bazat pe autenticitate, prin elemente de descoperire care contribuie la promovarea diversității autorilor.

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Răzvan Crăciun
Răzvan Crăciun
Cu o experiență de aproape 30 de ani în presă, în luna mai 2025 am ajuns din nou în domeniul care m-a pasionat de la început - IT. Cea mai lungă perioadă (mai mult de 15 ani) am petrecut-o la agenția de presă Mediafax, unde am trecut prin piața de capital și IT. Am publicat și în Ziarul ... citește mai mult