Black Friday la eMAG: Magazinul oferă peste 1 milion de produse cu preţuri reduse între 30% şi 80%

Black Friday la eMAG: Magazinul oferă peste 1 milion de produse cu preţuri reduse între 30% şi 80%

Black Friday 2016 – eMAG organizează Black Friday în ziua de 18 noiembrie, cu peste 1 milion de produse în ofertă şi reduceri totale de peste 35 de milioane de euro. Valoarea estimată a comenzilor pentru ediţia de anul acesta ajunge la 250 de milioane de lei.

Black Friday este cel mai mare eveniment de shopping din an, care cumulează comenzi într-o zi cât într-o lună întreagă şi care a devenit un fenomen social. Pentru o zi liniile de acces la Internet şi serverele noastre devin cea mai populată arteră comercială din România. Este momentul în care îţi poţi achiziţiona produse şi tehnologii la preţuri extrem de avantajoase, pe care nu le poţi avea în niciun alt moment al anului.

Evenimentul a crescut foarte mult în fiecare an. Faţă de prima ediţie, gama de produse s-a extins de 12 ori, de la 80 de mii de produse în 2011, la  1 milion în prezent. Ne-am pregătit temeinic în ultimele 10 luni, pentru a le oferi clienţilor cea mai bună experienţă, dar şi multe surprize”, spune Tudor Manea, General Manager, eMAG.

Clienţii vor putea achiziţiona la preţuri speciale televizoare, telefoane mobile, laptopuri, frigidere, maşini de spălat, produse de îngrijire personală şi cosmetice, jucării, cărţi, produse pentru casă şi grădină, articole sportive, produse pentru copii, produse pentru maşină. De asemenea, aceştia vor avea la dispoziţie în premieră 1.500 de produse din categoria Smart Home.

Anul acesta, peste 2.000 de magazine partenere eMAG Marketplace sunt pregătite cu promoţii pentru Black Friday, dublu faţă de anul precedent.

Reducerile totale de 35 milioane de euro vor fi susţinute de eMAG împreună cu partenerii, printre care cei mai importanţi sunt: Arctic, Apple, Asus, Huawei Romania, LG, Lego, Lenovo, L’Oreal, Philips, P&G, Samsung, Whirlpool.

Black Friday 2016 la eMAG – Stocuri de produse din oferta magazinului:

  • Peste 40.000 de televizoare
  • Peste 20.000 de laptopuri
  • 50.000 de smartphone-uri
  • 17.000 de frigidere
  • 100.000  de electrocasnice mici (mixere, roboţi de bucătărie, espressoare, fiare de calcat şi altele)
  • 35.000 de aparate de îngrijire personală
  • 1.500 de produse Smart Home
  • 100.000 de parfumuri şi seturi cadou
  • 100.000 de scutece (echivalentul a 40 de tiruri)
  • 110.000 jucării şi jocuri
  • 20.000 de anvelope

Clienţii pot achiziţiona produsele dorite şi apelând la noile facilităţi de plată în rate: 36 de rate fără dobândă cu cardul de cumpărături Raiffeisen Bank (pentru produsele vândute de eMAG), 12 rate fără dobândă pentru restul cardurilor de credit.

În premieră pentru piaţa din România, eMAG aduce  şi 1.000 de pachete de furnizare de energie electrică, cu factură zero pe o perioadă de 6 luni. Prima surpriză de Black Friday este dezvoltată în parteneriat cu E.ON Energie România. Pachetul E.ON Lite este destinat consumatorilor casnici, iar contractul de furnizare de energie electrică va fi încheiat pe o perioadă de un an, cu posibilitate de prelungire. După perioada de gratuitate de o jumătate de an, clienţii vor beneficia de un preţ redus de furnizare (de 0,19 lei /kWh), având astfel posibilitatea de a economisi sume importante la plata facturilor şi în această perioadă.

Datorită volumului mult mai mare de produse din oferta de anul acesta, eMAG a încheiat parteneriate cu cele mai importante şase firme de curierat din România, astfel încât coletele comandate să fie livrate clienţilor în termen de zece zile, până pe 28 noiembrie. Mai mult, eMAG le oferă clienţilor posibilitatea de a-şi prelua coletele din cele 11 showroom-uri şi din cele 202 de puncte de livrare deschise cu Poşta Română.

eMAG a alocat anul acesta o suprafaţă de depozitare de 100.000 de metri pătraţi, de dimensiunea a 20 de terenuri de fotbal. În primele două zile de după Black Friday (19 şi 20 noiembrie) vor pleca zilnic spre clienţi câte 150.000 de colete, care vor fi preluate de 160 de camioane zilnic.

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Adrian Popa
Adrian Popa
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro și Go4games.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro (fostul ... citește mai mult
Aurelian Mihai
Aurelian Mihai
Aurelian Mihai este cel mai vechi redactor al site-ului Go4it.ro. Are 14 ani de experienţă în presa IT şi cunoștințe ample din sfera tehnologiei. Înainte de a ajunge la Go4it, Aurelian a fost redactor pentru revista XtremPC, acoperind rubrica de știri, desfășurarea de teste comparative și ... citește mai mult