Comerţul electronic B2B din România va creşte cu 20% în 2016, la 12 milioane de euro

29.02.2016
Comerţul electronic B2B din România va creşte cu 20% în 2016, la 12 milioane de euro

Comerţul electronic B2B (business-to-business) va creşte cu 20% în 2016, urmând să ajungă la 12 miliarde de euro, potrivit Teamshare, o platformă de e-commerce integrată.

În prezent, IT&C-ul, atât pe partea de hardware, cât şi software, electrocasnicele, sectoarele auto, home&deco, fashion-ul şi produsele conexe agriculturii au cea mai mare pondere în e-commerce-ul B2B din România, ultimele două domenii înregistrând o creştere accelerată.

Potrivit companiei, din ce în ce mai multe site-uri B2B din România folosesc platforme integrate, cu ERP şi marketplace-uri, cu sisteme de plată online şi firme de curierat. Astfel, dacă anul trecut 10% din totalul jucătorilor din e-commerce-ul B2B foloseau platforme integrate, numărul lor ar urma să crească până la 20% în 2016.

Anul trecut, cea mai mare sumă tranzacţionată pentru o companie B2B, prin intermediul platformei Teamshare, s-a ridicat la 670.000 de lei. Comanda a fost realizată în octombrie 2015 şi a fost plasată pentru un retailer IT&C.

Adrian Popa
Adrian Popa
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro, Go4games.ro și Apropotv.ro. Are 15 ani de experienţă în presa centrală şi a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro ... citește mai mult