Snapchat pregăteşte două noi modele de ochelari inteligenţi Spectacles

05.03.2018
Snapchat pregăteşte două noi modele de ochelari inteligenţi Spectacles

Spectacles de la Snapchat a reprezentat o pată neagră în istoria recentă a companiei Snap Inc., aducând pierderi de zeci de milioane de dolari într-o companie care nu a avut niciodată profit. Cu toate acestea, În 2018 şi 2019, compania pregăteşte două noi generaţii ale ochelarilor săi cu cameră video, cu upgrade-uri minore, dar binevenite.

Cheddar susţine că Snap Inc. pregăteşte o nouă generaţie de Spectacles pe care o va lansa în toamna lui 2018. Această nouă generaţie ar putea reprezenta un simplu „face lift” pentru ochelarii de soare originali, lansaţi în 2016. Noutăţile ar fi câteva nuanţe noi de culoare pentru ramă şi rezistenţa la apă, ceva ce mulţi dintre utilizatori şi-ar dori pentru un dispozitiv pe care cel mai probabil îl foloseşti destul de des lângă o piscină.

Generaţia a doua, care este programată pentru anul 2019 este însă ceva mai interesantă. Aceasta ar putea integra un sistem dual-camera, ceea ce ar putea adăuga zoom, portrait mode sau alte funcţii similare pe care le-am întâlnit în ultimii câţiva ani pe smartphone-uri.  Nu în ultimul rând, Cheddar vorbeşte despre un parteneriat între Snap Inc. şi Warby Parker pentru integrarea tehnologiei din ochelarii Spectacles în produse mai „tradiţionale”.

Raportul Cheddar nu vorbeşte însă şi despre motivul pentru care prima generaţie de Spectacles nu a reuşit să atingă un public foarte numeros. Preţul destul de mare (aproximativ 150 euro) a ţinut departe mulţi utilizatori interesaţi de ochelarii care pot realiza fotografii şi clipuri scurte, în timp ce disponibilitatea iniţială exclusiv prin vendomate fizice în Statele Unite şi Marea Britanie a adus piedici în plus pentru utilizatori.