Sonos a livrat din greșeală produse în valoare de 15.000 de dolari către un client, transformându-i casa în depozit

16.06.2022
Sonos a livrat din greșeală produse în valoare de 15.000 de dolari către un client, transformându-i casa în depozit

După lansarea de succes a soundbar-ului Ray, cel mai ieftin model din oferta sa, compania Sonos pare să se confrunte cu probleme în onorarea unor comenzi online. Din cauza unei erori în sistemul de comenzi, mulți clienți din SUA care au făcut comenzi într-o anumită fereastră de timp, au primit multiple unități ale aceluiași produs. Unul dintre ei a primit aceeași comandă de șase ori, Sonos livrându-i produse în valoare de 15.000 de dolari americani. Din păcate, acesta a fost și taxat cu această valoare din contul bancar.

O comandă pentru 4 produse Sonos s-a transformat într-o avalanșă de livrări

Mai mulți clienți Sonos s-au plâns în special pe Reddit de experiența lor din ultimele zile cu comenzile online. Sonos a procesat anumite comenzi de mai multe ori, lucru care a dus la livrarea comenzilor în mai multe exemplare către clienți. Unul dintre clienți, care a comandat un Sonos Turntable Set, un soundbar Arc, sistem de montură pe perete pentru Arc, o boxă One și o boxă Roam, a primit nu mai puțin de 30 de pachete la ușă, în valoare de 15.000 de dolari.

Acesta nici măcar nu are destul loc în casă pentru a găzdui pachetele, fiind nevoit să lase unele pe palierul blocului în care locuiește, conform The Verge.

Se pare însă că Sonos, deși a creat eroarea și a taxat acest client cu 15.000 de dolari, inițial nu dorea să restituie banii decât după ce produsele ar fi fost livrate înapoi. Între timp compania s-a răzgândit și a confirmat că va returna banii înainte să primească produsele înapoi. Se pare însă că și livrarea înapoi este problematică, întrucât curierii care vin să ridice produsele refuză să care 30 de pachete.

Clientul, care nu și-a oferit numele real, spune însă că situația ar trebui rezolvată cât mai repede, întrucât deja începe să aibă probleme cu asociația de locatari. Aceștia au înțeles că este o situație excepțională și o eroare, însă spațiul de pe palier nu poate fi ocupat de cutii prea mult timp.

sursa: The Verge, reddit