Baby Shark este cel mai mare clip de pe YouTube, întrecând Despacito

Autor: Cătălin Niţu 03.11.2020
Baby Shark este cel mai mare clip de pe YouTube, întrecând Despacito
Baby Shark / Pinkfong

Cele mai vizionate clipuri de pe YouTube au fost aproape întotdeauna clipuri de muzică, însă până acum întotdeauna a fost vorba despre melodii foarte populare la un moment dat. După Gangnam Style și Despacito, care au stat fiecare pe primul loc la numărul de vizualizări la un moment dat, Baby Shark reușește să devină acum cel mai popular clip de pe YouTube din istorie.

Despacito, melodia interpretată de Luis Fonsi și Daddy Yankee, a fost până astăzi cea mai ascultată melodie de pe YouTube și totodată cel mai vizionat clip din lume de pe platformă. Baby Shark a reușit însă să îl depășească, înregistrând acum peste 7,043 miliarde de vizualizări și este în continuă creștere. Motivul? Este o melodie pentru copii, iar copiii tind să pună melodiile pe „repeat” mai des decât adulții.

Mai impresionantă este însă viteza cu care acest clip a crescut de-a lungul ultimelor câteva luni. În aprilie 2019, Baby Shark avea „doar” 2,5 miliarde de vizualizări, deci a crescut într-un an și jumătate cu 180% pentru a depăși vechiul „campion”, Despacito.

Iată cum arată acum topul celor mai vizionate 8 clipuri de pe platforma YouTube:

  1. Pinkfong – Baby Shark – 7.049.881.960 vizualizări
  2. Luis Fonsi feat. Daddy Yankee – Despacito – 7.039.675.047 vizualizări
  3. Ed Sheeran – Shape of You – 5.049.137.027 vizualizări
  4. Wiz Khalifa – See You Again – 4.797.513.517 vizualizări
  5. Masha and The Bear – Recipe for disaster – 4.360.288.772 vizualizări
  6. LooLoo Kids – Johny Johny Yes Papa – 4.153.546.258 vizualizări
  7. Mark Ronson – Uptown Funk ft. Bruno Mars – 3.993.779.737 vizualizări
  8. PSY – Gangnam Style – 3.844.016.803 vizualizări

Dacă vă întrebați ce sunt Masha The Bear și LooLoo Kids, ei bine, acestea sunt de asemenea melodii pentru copii, la fel ca Baby Shark. Este posibil ca în curând, odată cu creșterea în popularitate a acestui tip de conținut să vedem primele câteva locuri ocupate exclusiv de astfel de melodii.