Deezer devine gratuit, speră că publicitatea va acoperi costurile

Autor: Liviu - Andrei Mihai 20.12.2012
Deezer devine gratuit, speră că publicitatea va acoperi costurile

Deezer este unul dintre cele mai cunoscute servicii de streaming audio la cerere, în special pentru utilizatorii din România, unde oferta este mai puţin bogată. Odată cu infuziile recente de capital, compania a devenit ceva mai agresivă, semnând un parteneriat cu Orange şi oferind, începând de astăzi, şi servicii gratuite susţinute de publicitate.

Până acum, compania a oferit trei forme de acces. Cele două tipuri de abonamente, Premium şi Premium+, au oferit până acum acces nelimitat la biblioteca de 20 de milioane de piese muzicale din catalogul Deezer, cel din urmă oferind în plus accesul şi de pe alte echipamente decât PC-urile, cum ar fi terminalele mobile şi echipamentele Home Cinema sau Smart TV.

Cea de-a treia formă de acces, cea gratuită şi limitată la 2 ore de audiţie pe lună, a fost înlocuită astăzi de un serviciu gratuit nelimitat. Susţinut de bannerele publicitare, acesta oferă timp de un an aceleaşi servicii ca abonamentul Premium, după care utilizatorii vor fi limitaţi iar la 2 ore de audiţie lunară. Cei care doresc să-l încerce şi pe alte terminale primesc şi 30 de zile de gratuitate Premium+, compania sperând că va reuşi sa atragă astfel mai mulţi utilizatori către serviciile comerciale.

Tags: