Facebook modernizează butoanele Share şi Like

Autor: Aurelian Mihai 07.11.2013
Facebook modernizează butoanele Share şi Like

Poziţionat la vedere pe aproape orice website, butonul Like este unul dintre elementele inconfundabile pe care le asociem cu reţeaua Facebook. Introdus pentru prima dată în anul 2010 şi ajuns între timp să fie vizualizat în medie de 22 miliarde ori în fiecare zi, butonul Like este pe cale să fie modernizat, căpătând un aspect mai bine armonizat cu stilul vizual adoptat pentru restul reţelei.

Facebook modernizează butoanele Share şi Like

Introdusă începând de astăzi, noua versiune a butoanelor Like şi Share este realizată cu fundal albastru, pe care scrisul este imprimat cu font Helvetica. Efectul dorit este obţinerea unui un aspect mai puţin plat decât până acum şi vizibilitate sporită în pagină. De altfel, potrivit testelor interne noile butoane chiar sunt folosite mai des decât cele vechi.

Celebra semnătură „thumbs up” va dispărea, fiind înlocuită cu logo-ul Facebook aplicat în partea stângă.

În afară de adoptarea unui nou design, Facebook prezintă şi un modul în care butoanele Share şi Like sunt prezentate alăturat, introdus în speranţa că mai multe website-uri vor alege să includă ambele butoane în pagină.

Tags: