Facebook Slideshow aduce reclame şi pe conexiuni de date lente

Autor: Cătălin Niţu 30.10.2015
Facebook Slideshow aduce reclame şi pe conexiuni de date lente

Facebook încearcă întotdeauna să găsească noi metode pentru a insera reclame în experienţa utilizatorilor. Până în prezent cei care foloseau telefoane din generaţii mai vechi erau feriţi de astfel de mesaje sponsorizate, însă odată cu introducerea opţiunii Slideshow pentru clienţi, chiar şi pe conexiuni 2G vom putea întâlni bannere animate de promovare. Această nouă unealtă pentru reclame doreşte să ajute companiile care doresc promovare în special în ţări emergente, unde conexiunile mobile sunt lente, iar traficul limitat.

Facebook Slideshow este o alternativă la reclamele video şi vor fi servite în locul acestora. Acesta vor putea fi afişate atât în varianta de browser a reţelei de socializare, cât şi în aplicaţia pentru telefoane non-smart. De asemenea, companiile care nu îşi permit să realizeze reclame video, vor putea apela la Slideshow oriunde în lume, Facebook oferind posibilitatea de a adăuga până la şapte imagini într-o singură reclamă. Se pare că astfel de reclame ar putea fi la fel de eficiente precum spoturile de 15 secunde în format video, fiind mult mai ieftine de realizat pentru companii mici.

Pentru cei care nu au nici măcar buget pentru a cumpăra fotografii sau pentru a-şi realiza propriile bannere, Facebook pune la dispoziţie o librărie de imagini. Primele reclame de acest gen au fost realizate de către Coca-Cola în Kenya şi Nigeria şi au reuşit să ajungă la peste două milioane de utilizatori. Cei interesaţi de realizarea reclamelor de tip Slideshow vor avea acces la un nou editor în cadrul Ads Manager în săptămânile care urmează. Utilizatorii de rând vor începe probabil să întâlnească astfel de creaţii de publicitate la scurt timp după lansarea uneltelor de creaţie.