Getty Images şi Instagram finanţează o bursă pentru fotografi

Getty Images şi Instagram finanţează o bursă pentru fotografi

Getty Images şi Instagram, două dintre cele mai puternice nume din domeniul fotografiei din spaţiul online se aliază pentru o cauză bună. Cele două entităţi au pus bazele unei burse pe care o vor acorda în această toamnă celor care publică fotografii pe tema comunităţilor nereprezentate din lume. Această iniţiativă vine în principal din partea Getty Images, folosind Instagram ca partener în special datorită impactului pe care conţinutul de pe această reţea îl poate avea la nivel mondial.

Cei interesaţi de această campanie se pot înscrie pe site-ul Getty Images folosind formularul dedicat. Acesta trebuie să includă informaţii precum o scurtă descriere personală, detalii despre modul în care aplicantul foloseşte platforma Instagram şi despre planurile pe care le are pentru banii pe care îi poate primi prin bursă, alături de minim zece şi maxim douăzeci de fotografii de pe contul personal de Instagram. Fotografiile pot fi realizate cu orice tip de dispozitiv, fie că vorbim despre aparate foto profesionale sau smartphone-uri.

În total vor fi trei câştigători ai bursei Instagram de la Getty, care vor fi anunţaţi în cursul lunii septembrie. Aceştia vor primi câte 10.000 de dolari fiecare şi vor fi de asemenea ajutaţi de fotografi profesionişti ai companiei pentru a-şi dezvolta abilităţile de fotografi. Criteriile pentru acordarea premiilor vor varia de la calitatea imaginii, abilitatea de a prezenta o poveste cu ajutorul imaginilor şi subiectul abordat. Având în vedere tema, probabil că majoritatea aplicanţilor vor veni de la fotografi care locuiesc în ţări în curs de dezvoltare.

Înscrierile în program au început pe 7 mai şi vor dura până pe 4 iunie la ora 18:00 a României. Scopul este unul dublu. Problemele comunităţilor nefavorate vor fi expuse unui public mai larg, putând astfel să primeasc ajutor, iar cei care participă primesc ajutor financiar şi moral pentru dezvoltare pe plan profesional.