Nu știi numele unei melodii? Încearcă să o fredonezi pentru a o găsi pe YouTube

24.08.2023
Nu știi numele unei melodii? Încearcă să o fredonezi pentru a o găsi pe YouTube

YouTube primește acum o funcție pe care mulți și-o doreau probabil de foarte mult timp. Atunci când dorești să cauți o melodie, dar nu știi cum se numește, singura opțiune pe care o ai, de obicei, este să cauți versurile pe Google și să speri că ți le amintești corect. Dar ce faci atunci când este vorba despre muzică electronică, cu puține versuri? Google testează în aplicația de Android căutări vocale pe baza a ceea ce fredonează utilizatorii, deci ar trebui să poți găsi orice tip de melodie foarte rapid.

Căutările vocale pe YouTube pot fi realizate prin fredonare

Nu trebuie decât să apeși pe butonul de căutare vocală din YouTube și să oferi minimum trei secunde de fredonat, fie cu cuvinte, fie prin sunete care să urmeze linia melodică, iar algoritmul va încerca să îți găsească melodia căutată. Pe lângă melodia oficială, algoritmul va căuta și alte tipuri de conținut care includ respectiva melodie, și le va afișa pe toate în același loc. Astfel, dacă ai văzut un clip sau o reclamă care includea respectiva reclamă și dorești să găsești respectivul conținut, o vei putea face în acest fel.

Alte noutăți în YouTube ar fi gruparea clipurilor recente de la un singur creator pe care îl urmărești într-un singur loc în fluxul principal, pentru a accesa rapid clipurile pe care poate le-ai ratat.

În ultimele săptămâni, YouTube pare că trece prin destule schimbări. Interfața de TV a trecut la o interfață mărită, care afișează mai puține elemente pe ecran atunci când cauți ceva la care să te uiți, iar creatorii de conținut primesc acum acces la câteva funcții noi, precum Q&A pentru Shorts.

Având în vedere că tot recent YouTube a început să facă butonul Skip Ads mai puțin vizibil, probabil că toate aceste schimbări sunt în slujba îmbunătățirii veniturilor din rețea. Cu cât utilizatorii petrec mai mult timp pe YouTube, cu atât compania poate face mai mulți bani din reclame. Astfel, confortul utilizatorilor și funcții noi pentru aceștia, dar și pentru creatori ar putea crește „engagement-ul” pe platformă.

sursa: Android Police

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Cătălin Niţu
Cătălin Niţu
Redactor-șef Go4it.ro. Lucrează în presa de tehnologie și gaming din 2008. Absolvent al Facultății de Jurnalism și pasionat de gadget-uri, PC-uri și console de gaming. citește mai mult