Instagram oferă noi filtre automate pentru blocarea mesajelor private nedorite

Autor: Aurelian Mihai 22.04.2021
Instagram oferă noi filtre automate pentru blocarea mesajelor private nedorite

Instagram încearcă să adreseze problema mesajelor private care conțin jicniri, propuneri indecente sau alte abuzuri, apelând al filtre automate bazate pe inteligență artificială.

Sub noua abordare, utilizatorii nici măcar nu vor mai ajunge să vadă solicitările pentru mesaje private care depășesc limitele bunului simț. Totul este să setezi de la bun început filtrele potrivite.

Potrivit administratorilor Instagram, cele mai multe abuzuri vin pe calea solicitărilor pentru mesaj privat, venite in partea unor persoane cu care nu ai comunicat anterior, multe nefiind nici măcar în lista de urmăritori. Pentru adresarea acestei probleme, Instagram va începe să filtreze o listă predefinită de cuvinte cheie și emoji care a fost dezvoltată în colaborare cu organizații de conducere anti-discriminare și anti-bullying. Mai departe, poți contribui personal adăugând propria listă de cuvinte cheie și bloca animații pe care le consideri ofensatoare.

Instagram

Cererile pentru mesaj privat vor fi filtrate dacă conțin oricare dintre aceste emoji sau fraze, sau orice emoji sau cuvinte pe care le specificați. Opțiunile pentru această caracteristică vor fi găsite într-o nouă secțiune a Setărilor de confidențialitate numită „Hidden Words”. Orice solicitare DM filtrată va apărea într-un folder separat numit hidden requests, iar textul mesajului va fi acoperit, astfel încât să nu îl poți citi decât dacă chiar vrei să faci asta, interacționând cu mesajul respectiv. De acolo, vei putea accepta solicitarea, șterge sau raporta administratorilor Instagram.

Instagram

O altă piedică vizează utilizatorii deja blocați, care încă încearcă să te contacteze. Astfel, dacă blochezi un alt utilizator veți avea în plus și opțiunea de a bloca, de asemenea, orice cont nou creat de utilizator în eforturile de a te contacta din nou. Nu se explică exact cum va ști Instagram că acel utilizator creează un cont nou, dar fiind vorba de compania din spatele Facebook, putem presupune că au ei metodele lor.