Reacţia la Reacţiile introduse de Facebook nu este cea aşteptată [STUDIU]

10.05.2016
Reacţia la Reacţiile introduse de Facebook nu este cea aşteptată [STUDIU]
Introduse la începutul acestui an, noile Reacţii Facebook le oferă utilizatorilor mai multe modalităţi prin care îşi exprima atitudinea faţă de o postare, prin noi etichete pentru: dragoste, râs, uimire, tristeţe sau mânie. Potrivit unui nou studiu realizat de firma Quintly, aceste noi reacţii nu sunt foarte populare printre utilizatorii de Facebook, iar majoritatea continuă să folosească butonul Like pentru a-şi arăta aprecierea faţă de un anumit tip de conţinut. 
 
Firma a analizat 130.000 de postări şi a descoperit că 97% din interacţiunile generate de acestea sunt Like-uri, comentarii şi Share-uri.  
 
 
Citeşte şi: Iată cum poţi vedea istoricul relaţiei tale cu partenerul de viaţă pe Facebook
 
O explicaţie pentru faptul că noile caracteristici ale butonului Like nu sunt prea folosite ar fi faptul că majoritatea utilizatorilor accesează Facebook de pe dispozitive mobile, iar pentru a folosi noile reacţii trebuie să ţină apăsat degetul pe ecran, iar apoi să selecteze eticheta dorită. În schimb, pentru a da Like nu trebuie decât să dea clic pe butonul dedicat. 
 
 
Cercetarea celor de la Quintly a arătat că tipul de conţinut video generează cu 40% mai multe reacţii decât cel care include imagini. 
 
Totuşi, este prematur să tracem concluzii după doar două luni de la lansarea Facebook Reactions. 
Adrian Popa
Adrian Popa
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro, Go4games.ro și Apropotv.ro. Are 15 ani de experienţă în presa centrală şi a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro ... citește mai mult