Soluţia anti-piraterie: dependenţa de Internet

Soluţia anti-piraterie: dependenţa de Internet

Anti-piracyUbisoft vrea cu orice
preţ să-şi protejeze jocurile de piraţi, iar în acest sens va
introduce o măsură de securitate care nu va putea
fi evitată. De fiecare dată când lansezi jocul, indiferent că alegi
single sau multiplayer, acesta se va conecta la un server
Ubisoft pentru autentificare
. În lipsa unei conexiuni
Internet, jocul nu va putea fi rulat.

Cei care obişnuiesc să cumpăre jocuri originale nu vor fi deloc
încântaţi de această decizie care presupune o limitare importantă.
Dacă aproape fiecare locuinţă beneficiază de o conexiune la
Internet, nu acelaşi lucru îl putem spune despre calculatoarele
portabile.

Ubisoft nu este singura companie care luptă astfel împotriva
pirateriei, şi Blizzard agreeză ideea. Ei au anunţat deja că
Starcraft 2 Multiplayer va putea fi jucat doar
prin conexiunea la serverele Battle.net şi
au exclus suportul pentru LAN
. Au lăsat totuşi
liber la exploatare modul Single Player.