Filmul, neașteptat, de pe Netflix la care utilizatorii s-au uitat peste 282 de milioane de ore

29.09.2021
Filmul, neașteptat, de pe Netflix la care utilizatorii s-au uitat peste 282 de milioane de ore
Foto: Shutterstock

Netflix este una dintre cele mai de succes platforme de streaming video din lume, iar compania produce unele dintre cele mai populare filme ale zilelor noastre.

Nu e de mirare astfel că o producție originală a companiei este cea pe care oamenii au urmărit-o cel mai mult timp în serviciu.

Ted Sarandos, co-CEO al Netflix și șeful pe partea de conținut, a arătat că cel mai urmărit film de pe platformă este „Bird Box”. La acesta, utilizatorii s-au uitat timp de 282 de milioane de ore în primele patru săptămâni de disponibilitate.

Filmul nu a impresionat criticii, dar, potrivit lui Sarandos, utilizatorii Netflix adoră thriller-ele postapocaliptice.

Povestea, pe scurt, din „Bird Box” este următoarea: la cinci ani după ce o ființă invizibilă determină o mare parte din omenire să se sinucidă, o supraviețuitoare (Sandra Bullock) și copiii ei încearcă cu disperare să ajungă într-un loc sigur. În film mai joacă Trevante Rhodes și John Malkovich.

Pe locul doi s-a situat filmul de acțiune „Extraction” cu Chris Hemsworth, iar pe trei pelicula „The Irishman”, regizată de Martin Scorsese.

În ceea ce privește serialele pe care utilizatorii le-au urmărit cel mai mult în primele 28 de zile de disponibilitate, pe primul loc se află „Bridgerton” (Sezonul 1), cu 625 de milioane de ore. Podiumul a fost întregit de „Money Heist” și „Stranger Things”.

Netflix a realizat și top un al celor mai populare producții Netflix pe baza numărului de conturi care au selectat un anumit titlu în primele 28 de zile de lansare (și au fost vizionate timp de cel puțin 2 minute).

Top trei arată astfel, la seriale:

1) „Bridgerton”, sezonul 1 — 82 de milioane
2) „Lupin”, partea 1 — 76 de milioane
3) „The Witcher”, sezonul 1 — 67 de milioane

Top trei la filme după numărul de conturi:

1) Extraction” — 99 de milioane
2) „Bird Box” — 89 de milioane
3) „Spenser Confidential” — 85 de milioane

Sursa: Variety, Apropo.ro

CITEȘTE ȘI:

Un site va publica filme pentru adulți de acum 125 ani, restaurate la rezoluție 4K folosind AI

Topul serviciilor de filme în România: Netflix conduce piața de la distanță mare