Netflix Preview Club permite mai multor utilizatori să vadă filme și seriale înainte de data de lansare

02.12.2022

Netflix a anunțat că extinde programul Preview Club către mai mulți dintre abonații săi. Cei care vor fi selectați, vor primi acces mai devreme la filmele și serialele pe care compania le pregătește pentru lansare. Astfel, compania va putea să afle direct de la utilizatorii săi despre părerea pe care aceștia o au despre tipul de conținut pe care îl produce, pentru a îmbunătăți în viitor producțiile.

Netflix dorește ca mai mulți abonați să „testeze” producțiile sale înainte de lansarea oficială

Netflix Preview Club este un program care operează încă de anul trecut, însă care abia acum este extins. Anterior, doar 2.000 de abonați din toată lumea primeau acces la producțiile Netflix înainte de lansarea oficială. Acest eșantion este prea mic pentru a putea extrage feedback relevant care ar putea îmbunătăți conținutul în viitor, sau pentru a aduce chiar și modificări înainte de lansare pentru producțiile deja existente.

Compania oferă acum acces mai multor utilizatori la Preview Club, aceștia urmând a fi notificați prin e-mail. Cei care primesc acces la noile filme și seriale vor putea să răspundă apoi la câteva întrebări despre acestea, precum ce le-a plăcut și ce nu, ce ar putea îmbunătăți respectivele filme și seriale, sau dacă aceștia ar recomanda producțiile către prieteni sau membri ai familiei.

Această practică nu este însă nouă. Alte servicii de streaming precum Amazon și Hulu oferă programe similare, în timp ce companiile de tot felul folosesc așa numitele „focus groups” pentru a testa produse de tot felul, înainte de lansarea lor pe piață sau chiar înainte de anunțul oficial. De altfel, această practică este comună și în cazul jocurilor video, unde companiile organizează sesiuni de beta testing, înainte de lansarea oficială a unor titluri bazate în special pe multiplayer.

sursa: Gizmodo