YouTube lansează o secţiune de topuri muzicale, disponibilă şi în România

11.05.2018
YouTube lansează o secţiune de topuri muzicale, disponibilă şi în România

Platforma video online YouTube prezintă o nouă secţiune de topuri muzicale, disponibilă în România, alături de alte 43 de ţări, care va include patru clasamente, al tendinţelor din domeniu, al melodiilor, al videoclipurilor şi al artiştilor, potrivit unui comunicat remis Mediafax.

 

Adresa la care sunt disponibile topurile este https://charts.youtube.com/ro.

 

Topul tendinţelor este actualizat de mai multe ori pe zi, pentru a oferi o imagine unică şi în timp real asupra celei mai noi muzici preferate de fani. Topul oferă astfel informaţii despre piesele la care fanii reacţionează în fiecare moment.

 

În topul melodiilor este reflectat numărul de vizualizări ale unei piese de pe YouTube. Topul melodiilor se calculează combinând toate versiunile oficiale ale unei piese – incluzând videoclipul oficial, melodia utilizată în conţinutul generat de alţi utilizatori şi clipuri cu versuri. Acest clasament este actualizat săptămânal, duminica.

 

 

În ceea ce priveşte topul artiştilor, acesta se calculează pe baza numărului total de vizualizări pe care un artist le înregistrează pe întreaga lui discografie, incluzând aici videoclipuri oficiale, piese utilizate în conţinut generat de alţi utilizatori, înregistrări oficiale din concerte, remixuri, video-uri cu versuri, piese de pe albume, şi colaborări. Topul artiştilor este şi el actualizat săptămânal, duminica.

 

Nu în ultimul rând, videoclipurile muzicale de pe YouTube sunt ierarhizate în funcţie de numărul de vizualizări. Topul videoclipurilor muzicale este actualizat tot săptămânal, duminica.

 

Platforma online YouTube a fost înfiinţată în 2005 de trei foşti angajaţi ai PayPal – Chad Hurley, Steve Chen şi Jawed Karim -, iar, în noiembrie 2006, a fost cumpărată de Google pentru 1,65 de miliarde de dolari.

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Adrian Popa
Adrian Popa
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro și Go4games.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro (fostul ... citește mai mult