Abonații Twitter Blue ar putea pierde accesul la articolele fără reclame, iar prețul abonamentului ar putea crește

02.11.2022
Abonații Twitter Blue ar putea pierde accesul la articolele fără reclame, iar prețul abonamentului ar putea crește

Unul dintre avantajele abonamentului Twitter Blue era lipsa reclamelor în cadrul articolelor anumitor publicații partenere pe care le accesezi din cadrul aplicației de mobil, însă această funcție ar putea să dispară în curând. Twitter se confruntă, așa cum știm, cu multe schimbări acum că Elon Musk a devenit oficial CEO și acționar majoritar al companiei, iar planul său de a aduce compania într-o zonă profitabilă ar putea implica renunțarea la anumite avantaje ale utilizatorilor, chiar și dacă acestea erau contra-cost.

Twitter Blue va fi mai puțin despre lipsa de reclame și mai mult despre acces la insigna de verificare

Conform Wall Street Journal, Twitter Blue va suferi câteva schimbări în viitorul apropiat. Renunțarea la cititul fără reclame ar fi doar începutul, iar acesta ar putea fi abandonat în general din cauză că oricum nu atrăgea mult public. Publicațiile partenere n-ar fi foarte afectate de această decizie. Totuși, Abonamentul care costă în prezent 5 dolari americani, ar putea fi scumpit chiar de săptămâna viitoare, la ordinul lui Elon Musk. Acesta ar dori să îl scumpească la 20 de dolari și să lege de acesta valabilitatea insignei de verificare.

Recent, Musk s-a arătat dispus să negocieze cu cei care au insigne de verificare, precum autorul de romane Stephen King. Acesta a declarat pe contul său de Twitter că nu este de acord să plătească 20 de dolari lunar pentru o bifă în dreptul numelui și că mai degrabă Twitter ar trebui să îl plătească pe el. Musk i-a răspuns că ar fi dispus să scadă prețul la 8 dolari pentru verificare.

Totuși, scoaterea acestui avantaj din abonamentul Twitter Blue ar putea face abonamentul mai puțin atrăgător pentru cei care nu îl foloseau deja și i-ar putea convinge o parte dintre cei care îl plătesc în prezent să renunțe la el. Scăderea numărului de abonați nu pare să fie în planul lui Elon Musk, care a declarat anterior că dorește să încaseze mai mulți bani direct de la utilizatori și mai puțini din reclame pentru a asigura buna funcționare a Twitter în viitor.

sursa: Gizmodo

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Cătălin Niţu
Cătălin Niţu
Redactor-șef Go4it.ro. Lucrează în presa de tehnologie și gaming din 2008. Absolvent al Facultății de Jurnalism și pasionat de gadget-uri, PC-uri și console de gaming. citește mai mult