Viitoarea tabletă iPad cu ecran de 12,2″ va fi lansată în al doilea trimestru din 2015, afirmă zvonurile

Autor: Dorian Prodan 01.12.2014
Viitoarea tabletă iPad cu ecran de 12,2″ va fi lansată în al doilea trimestru din 2015, afirmă zvonurile

Zvonurile care susţin că Apple intenţionează să lanseze o versiune cu ecran mai mare a tabletei iPad au mai bine de un an şi jumătate, însă produsul nu s-a materializat până acum. Informaţiile apărute până acum ne fac însă să credem că este vorba de un produs real care va vedea lumina zilei, iar detaliile suplimentare ieşite recent la iveală ne spun că acesta nu va fi doar o versiune redimensionată a cunoscutului iPad Air.

Acum o lună, publicaţia online Mac Otakara a afirmat că viitorul iPad de mari dimensiuni va folosi un ecran cu o diagonală de 12,2”, şi nu 12,9”, aşa cum se afirma iniţial. Detaliile despre rezoluţie nu au fost confirmate, însă zvonurile anterioare au afirmat că Apple va folosi un panou UHD, o decizie de altfel normală dacă ţinem cont şi de direcţia în care a mers noul telefon iPhone 6 Plus.

Conform unor informaţii noi dezvăluite de către publicaţia japoneză Mac Fan, se pare că ecranul de 12,2” nu va fi singura noutate. Schiţele arată că tableta va îmbunătăţi sistemul audio actual şi va folosi două perechi de difuzoare, acestea urmând să fie amplasate pe laturile carcasei şi să ofere o spaţializare stereo net superioară celei oferite de unica pereche folosită în prezent de tableta iPad.

Schiţele afirmă că tableta va avea dimensiuni de 305,31 x 220,8 x 7 milimetri, fiind astfel puţin mai groasă decât actualul vârf de gamă iPad Air 2. Mac Pro afirmă că viitorul iPad Pro sau iPad Plus, numele nefiind prea clar în acest moment, va folosi un procesor Apple A9 şi va oferi o putere de procesare superioară care va fi necesară, printre altele, şi pentru susţinerea zvonitei rezoluţii mari.

Publicaţia japoneză afirmă că viitoarea tabletă iPad cu ecran de 12,2” va fi lansată în cursul celui de-al doilea trimestru al anului viitor. Apple se confruntă cu o scădere a vânzărilor de tablete iPad, pentru prima oară de la lansarea lor în 2010, iar viitorul iPad ar putea fi o armă utilă menită să atragă amatorii de productivitate care vor un ecran mai mare şi amatorii de multimedia care vor în plus şi un sistem audio superior. 

Tags: