Lenovo renunţă la propriul brand în favoarea „Moto” pentru viitoarele modele de smartphone-uri

Autor: Adrian Popa 09.11.2016
Lenovo renunţă la propriul brand în favoarea „Moto” pentru viitoarele modele de smartphone-uri

Lenovo a luat decizia să folosească brandul „Moto” pentru toate viitoarele modele de smartphone-uri lansate de companie. Decizia contrazice zvonurile apărute după achiziţia din 2014 a companiei americane. Se credea că gigantul chinez va renunţa la brandul „Motorola”.

 

Noua strategie are şanse mari să dea roade. Recent, Motorola a tras „lozul” câştigător cu gama Moto Z.

Potrivit Lenovo, au fost vândute mai mult de 1 milion de smartphone-uri din această serie de la introducerea acestora pe piaţă în luna septembrie a acestui an. Cifra nu este mare dacă o comparăm cu vânzările înregistrate de gama iPhone sau de seria Galaxy S de la Samsung, însă pentru un jucător de mărimea Motorola aceasta este o performanţă notabilă.

 

 

Sunt şi voci care critică decizia Lenovo. De exemplu, site-ul Android Police a scris că folosirea brandului „Moto” pe toate smartphone-uri produse de Lenovo va duce la diluarea mărcii.

 

Lenovo se străduieşte să readucă Motorola pe profit după ce a cumpărat-o de la Google în 2014 pentru 2,91 miliarde de dolari.