Samsung anticipează vânzări mai bune pentru Galaxy S9, în ciuda preţului piperat

27.02.2018
Samsung anticipează vânzări mai bune pentru Galaxy S9, în ciuda preţului piperat

Vândut în 37 milioane de exemplare, Galaxy S8 a fost cu siguranţă un mare succes pentru Samsung, dar compania sud-coreeană se arată şi mai încrezătoare în potenţialul înlocuitorului său.

Anticipând potenţial crescut pentru profit, Samsung a devansat data lansării Galaxy S9 pentru luna martie (comparat cu luna aprilie 2017 pentru modelul S8) şi va diversifica strategia de promovare a noului smartphone, în speranţa de a atrage mai mulţi cumpărători.

Chiar dacă este prea devreme pentru a trage concluzii, CEO-ul Samsung, DJ Koh, a precizat că primirea şi primele impresii lăsate de Galaxy S9 depăşesc aşteptările. Promovat ca fiind o reinventare a designului Galaxy S, modelul S9+ are în arsenal un sistem dual camera performant, oferind lentile cu apertură variabilă, funcţie de captură slow-motion şi capabilităţi AR puse în valoare cu un nou set de emoji-uri interactive.

Totuşi, există şi destule argumente împotrivă, Galaxy S9 fiind privit ca un produs mai puţin revoluţionar decât Galaxy S8, în condiţiile în care nici acesta nu a reuşit să convingă foarte mulţi fani să-şi înlocuiască telefoanele S7 cu performanţe similare la partea foto. Însă Galaxy S9 a primit îmbunătăţiri semnificative tocmai la acest capitol, demonstrând că Samsung a învăţat din greşelile trecute şi a luat măsuri pentru a atinge tocmai acele aspecte criticate cel mai mult de utilizatori.

 

Aurelian Mihai
Aurelian Mihai
Aurelian Mihai este cel mai vechi redactor al site-ului Go4it.ro. Are 14 ani de experienţă în presa IT şi cunoștințe ample din sfera tehnologiei. Înainte de a ajunge la Go4it, Aurelian a fost redactor pentru revista XtremPC, acoperind rubrica de știri, desfășurarea de teste comparative și ... citește mai mult