Sony Ericsson încearcă un rebranding timid

31.07.2009
Sony Ericsson încearcă un rebranding timid

Japonezo-suedezii de la Sony Ericsson nu o duc foarte bine în ultima vreme. Cândva numărul doi şi considerat principalul concurent pentru Nokia, ajunşi acum abia al patrulea producător din punctul de vedere al numărului de telefoane vândute, Sony Ericsson resimte din plin criza.

Din păcate pentru ei, cei de la Sony Ericsson nici nu dau semne că ar încerca o redresare. Schimbarea culorilor pentru logo nu este decât o mică tentativă de împrospătare. În altă ordine de idei Sony Ericsson îşi va schimba puţin logo-ul în sensul că acesta va fi văzut pe viitor şi în alte culori, alături de clasicul verde.

Acum că ne-am liniştit când am aflat că marketingul Sony Ericsson încă trăieşte, aşteptăm şi nişte telefoane pe măsură care să-i readucă acolo unde îi aşteaptă pretenţiile utilizatorilor. România este una din ţările în care Sony Ericsson beneficiază de un mare val de popularitate.

Sony Ericsson