Telefonul îţi dă bătăi de cap? Experţii Orange te ajută online

Telefonul îţi dă bătăi de cap? Experţii Orange te ajută online

Orange aduce relaţiile cu clienţii la un nou nivel:
asistenţa online. Dacă ai nelămuriri tehnice sau
legate de serviciile oferite de Orange, le poţi expune acum şi pe
Internet, la adresa http://www.orange.ro/asistenta.

Noua platformă nu se încadrează în tipul discuţie particulară
client-operator ci se doreşte a fi o comunitate în
care utilizatorii să se implice activ. Fiecare
poate contribui la dezvoltarea ei dacă are cunoştinţele necesare şi
doreşte să le împărtăşească şi celorlalţi.

Întrebările şi situaţiile particulare ale clienţilor vor fi
tratate în continuare, în condiţii de confidenţialitate, la
serviciul clienţi (prin apel la 411 pentru abonaţi
sau la 444 pentru clienţii Orange PrePay) şi prin intermediul
secţiunii de contact de pe siteul www.orange.ro.

Serviciul de asistenţă online a fost dezvoltat
pornind de la întrebările frecvente ale clienţilor Orange şi vine
în completarea canalelor de comunicare existente. Interactivitatea,
uşurinţa de navigare, identificarea rapidă a informaţiilor căutate
sunt principalele beneficii oferite utilizatorilor prin acest
canal.


Orange