Noii abonaţi Netflix din România nu mai primesc o lună gratis de utilizare

Serviciul de streaming pentru filme şi seriale Netflix nu mai oferă o lună de utilizare gratuită la înscrierea contului, conform paginademedia.ro. De acum, conturile noi înregistrate trebuie să plătească în avans prima lună de utilizare, în funcţie de planul tarifar ales: Basic, Standard şi Premium. Pentru a oferi totuşi ceva în plus noilor abonaţi, toţi utilizatorii noi sunt upgradaţi la Premium pentru prima lună de utilizare.

Oferta cu o lună de utilizare gratuită a fost disponibilă încă de la lansarea serviciului în România, în ianuarie 2016 şi este încă valabilă în alte regiuni. Utilizatorii din România vor trebui însă acum să plătească în avans pentru utilizarea serviciului. Nu este clar ce a determinat compania să ia această decizie, iar răspunsul oficial nu oferă prea multe detalii în plus:

„Analizăm diferite metode de promovare de marketing în România pentru a atrage noi membri şi pentru a le oferi o experienţă Netflix excelentă”, au declarat reprezentanţii Netflix pentru Paginademedia.ro.

Astfel, în prima lună de utilizare, noii abonaţi Netflix vor putea să vizioneze conţinutul în 4K pe dispozitivele compatibile şi să poată folosi serviciul pe patru dispozitive simultan, indiferent dacă aleg pachetul Basic cu rezoluţie SD şi un ecran, sau Standard cu rezoluţie HD şi două ecrane.

Aceasta nu este prima dată când Netflix încearcă să modifice sau să diversifice abonamentele sale în România. În urmă cu câteva luni, compania testa introducerea unui abonament săptămânal, disponibil exclusiv pe dispozitive mobile, cât şi preţuri diferite pentru abonamente.