YouTube lansează Community, o nouă componentă socială pentru creatorii de conţinut

În urmă cu doar câteva săptămâni aflam de existenţa unei noi componente de socializare pe YouTube numită Backstage. În timp ce zvonurile au fost confirmate astăzi în mod oficial, numele a fost schimbat în Community. Acest nou tab de pe fiecare canal de YouTube va oferi creatorilor de conţinut un nou spaţiu în care pot interacţiona cu abonaţii, folosind  text, imagini, animaţii şi clipuri mai scurte.
 
 
Scopul YouTube Community este să păstreze creatorii de conţinut în ecosistemul Google, singurele metode de interacţiune cu diversele comunităţi fiind comentariile de sub clipuri şi funcţia Discussion. Prin implementarea unui flux cronologic de ştiri pentru fiecare canal în parte, youtuberii pot acum să publice diverse anunţuri, sau noi clipuri video, pe care le-ar publica în mod normal pe Instagram, Twitter, Facebook sau Snapchat.
 
 
Articolele pot include link-uri, fotografii, GIF-uri şi fişiere video, iar comunitatea poate interacţiona cu ele folosind butoane de socializare şi comentarii. Există deja obişnuitele Thumbs Up şi Thumbs Down, asemeni clipurilor video, cât şi o căsuţă de comentarii sub fiecare articol în parte. Utilizatorii se pot abona la comunitatea fiecărui canal în parte, primind notificări de fiecare dată când este publicat un articol nou.
 
 
Momentan YouTube Community este în stadiu beta şi a fost activat pentru un număr restrâns de canale populare. Lista completă este compusă din  John & Hank Green, AsapSCIENCE, The Game Theorists, Karmin, The Key of Awesome, The Kloons, Lilly Singh, Peter Hollens, Rosianna Halse Rojas, Sam Tsui, Threadbanger şi Vsauce3, fiecare experimentând în moduri diferite referitor la interacţiunea cu publicul prin această nouă funcţie. 
 
 
În lunile care urmează, YouTube plănuieşte să activeze comunităţile pentru toate canalele de pe platforma sa.