Galaxy S10 nu va fi compatibil cu folii pentru ecran din cauza senzorului de amprentă

Conform informaţiilor disponibile în acest moment, Galaxy S10 de la Samsung promite să ofere cea mai avansată tehnologie disponibilă pe smartphone-uri în 2019. Se pare însă că accesoriile „clasice” pentru smartphone-uri precum protecţiile pentru ecran ar putea fi lăsate în urmă în favoarea unor capabilităţi noi. Conform unui producător de accesorii pentru smartphone-uri, Galaxy S10 nu va putea fi folosit cu folie pentru ecran din cauza senzorului de amprentă.

Spre diferenţă de senzorul Symantec pentru deblocarea cu amprentă integrat în display de companiile din China precum Vivo, Oppo sau Huawei, Samsung apelează la o soluţie diferită. Producătorul sud coreean a ales să folosească un senzor produs de Qualcomm, care foloseşte ultrasunete pentru deblocarea telefonului. Se pare însă că acest lucru va însemna însă că anumite protecţii pentru ecran nu vor fi compatibile cu Galaxy S10.

Conform Armadillotek, un producător de carcase şi folii pentru smartphone-uri, senzorul de amprentă de pe Galaxy S10 nu va funcţiona cu accesoriile sale pentru protecţia ecranului. Compania spune că a testat modele reale de Galaxy S10 în laboratoarele sale şi pe niciunul ecranul nu a putut fi deblocat atunci când exista o folie peste display. Acest lucru înseamnă că husele sale vor fi livrate fără protecţie pentru suprafaţa de sticlă frontală.

Şi că tot vorbim despre ecranul lui Galaxy S10, a fost depistat şi primul model de Galaxy S10+ în libertate, într-o fotografie spion. Această imagine confirmă design-ul frontal al modelului de top de la Samsung, în colţul din dreapta sus putând fi observat un decupaj oval care face loc pentru două camere foto frontale. Acesta va fi primul dispozitiv de pe piaţă care este livrat cu un ecran AMOLED perforat.

Samsung a confirmat deja data la care va prezenta Galaxy S10 către publicul larg, organizând evenimente de lansare în San Francisco şi Londra pe 20 februarie, cu doar câteva zile înainte de Mobile World Congress 2019.

 

publicitate