Huawei P30 Pro va avea un ecran OLED cu notch, nu unul „perforat”

Modelul P30 Pro va fi următorul flagship de la Huawei, însă avem foarte puţine informaţii pe căi oficiale sau neoficiale despre acest dispozitiv. Tot ce ştim până în prezent este că acesta va folosi chipset-ul Kirin 980, acelaşi pe care l-am întâlnit şi pe Mate 20 Pro, şi că va folosi un panou AMOLED cu notch, ceva ce am văzut pe ambele modele de top ale companiei din 2018. Până acum însă nu ştiam exact ce fel de notch şi în ce formă va fi acesta.

O fotografie care prezintă mai multe modele de protecţii de ecran, atât pentru modele Huawei, cât şi pentru Samsung, ne oferă o primă idee despre cum a trebui să arate noul Huawei P30 Pro. Acesta va apela la un notch minimalist, similar cu cel de pe modelul Mate 20 „stadard”, cu un decupaj mic în centrul ecranului, în formă de picătură de apă. Aici va fi găzduită doar camera frontală, restul de senzori şi difuzorul pentru apeluri fiind mutaţi mai aproape de ramă, pe ceea ce a mai rămas din rama subţire din jurul display-ului.

Cele două modele de protecţii pentru ecran par a fi pentru acelaşi telefon, chiar dacă pe unul scrie P40 Pro, întrucât au aceleaşi dimensiuni şi aceleaşi „decupaje” pentru senzori, însă unul nu acoperă camera, în timp ce celălalt vine peste toată suprafaţa frontală.

De altfel, şi imaginile cu modelele Samsung Galaxy S10 şi S10+ par a fi în ton cu informaţiile care au ajuns pe internet în ultimele câteva săptămâni, cu o ramă extrem de subţire de jur împrejur, difuzor mutat mai sus şi niciun decupaj pentru cameră. Cel mai probabil, motivul este integrarea camerei într-un display AMOLED Infinity-O.

30 Pro nu va beneficia însă de un ecran perforat, întrucât momentan doar Samsung beneficiază de tehnologie OLED care poate fi perforată. Cele două telefoane Huawei cu ecrane perforate, Honor View 20 şi noul Huawei Nova 4, folosesc ecrane LCD produse de compania chineză BOE. Cel mai probabil, panourile Infinity-O OLED vor rămâne exclusive dispozitivelor Samsung pentru început, probabil Apple fiind singurul partener care ar putea să convingă producătorul sud coreean cu o ofertă profitabilă pentru a-i vinde această tehnologie.

publicitate