Samsung lansează programul Samsung Mobile Care, o alternativă Apple Care cu ceva în plus

Introdusă mai întâi de Apple, asigurarea „CASCO” pentru smartphone este preluată şi de rivalul Samsung, compania anunţând o nouă metodă de asigurare a telefoanelor Samsung pentru daune accidentale.

Garantată de Allianz Global Assistance, Samsung Mobile Care este o poliţă de asigurare pentru clienţi în care repararea dispozitivelor mobile Samsung este efectuată de tehnicieni autorizaţi Samsung, folosind piese originale Samsung.

"Viaţa este imprevizibilă, aşa că la Samsung vrem să oferim clienţilor noştri siguranţă atunci când folosesc dispozitivele mobile. Având un serviciu de reparaţii garantat şi serviciul de relaţii cu clienţii susţinut direct de Samsung, ajutăm la menţinerea funcţionalităţii şi duratei de viaţă a dispozitivelor mobile", a declarat Ionuţ Gherghe, director al diviziei Customer Service în cadrul Samsung Electronics România.

Dispozitivele sunt asigurate împotriva tuturor deteriorărilor accidentale care limitează funcţionalitatea dispozitivului, inclusiv deteriorarea ecranului. Utilizatorii pot solicita acest serviciu de două ori pe parcursul poliţei lor de asigurare de doi ani.

Tehnicienii autorizaţi Samsung vor efectua reparaţiile dispozitivului ca parte a pachetului Samsung Mobile Care, folosind numai componente Samsung verificate. Pe parcursul procesului de revendicare, clienţii vor comunica direct cu agenţii Samsung şi tehnicieni cu expertiză.

Disponibil contracost, serviciul Samsung Mobile Care poate fi achiziţionat de pe samsung.com/ro în termen de 30 zile de la cumpărarea noului dispozitiv mobil şi are o perioadă iniţială de 14 zile, timp în care cererea trimisă poate fi anulată.

 

Samsung Mobile Care

Preţ recomandat

599.99 RON plata în avans pentru cei 2 ani sau 29.99 RON/lună timp de 2 ani

Franşiză

369.99 RON

Daune

Orice daună accidentală

Dispozitive compatibile cu programul

Galaxy S7/ S8/ S8+/ Note8/ Note9/S9/S9+

Limita de revendicare

De două ori pe parcursul a doi ani

Metodă de plată

Plată în avans sau lunară

Perioadă de reflecţie

capacitatea de a anula şi de a obţine o rambursare de 100%

14 zile

Rezilierea anticipată

după perioada de reflecţie

Rambursare pro-rata

Perioada de cumpărare după achiziţionarea de smartphone-uri

30 zile

Termenul de aşteptare înainte de prima cerere

0 zile

Transferabilitate

Da ( doar la plata în avans)

 

"Samsung Mobile Care oferă un serviciu care este competitiv în preţ şi oferă clienţilor noştri servicii de asigurare premium. Vrem să ne asigurăm că toţi utilizatorii noştri îşi folosesc cu drag dispozitivele şi că pot continua să o facă, chiar dacă se mai petrec şi accidente", a adăugat Ionuţ Gherghe, director al diviziei Customer Service, în cadrul Samsung Electronics România.

 

publicitate