Compania și-a schimbat logo-ul pentru prima dată în aproape un deceniu.
Google și-a actualizat logo-ul – clasicul „G” colorat pentru prima dată în aproape un deceniu. O actualizare a aplicației Google pe iOS și telefoanele Pixel arată un nou logo care îmbină culorile roșu, galben, verde și albastru ale logo-ului într-un gradient.
Google a făcut ultima modificare majoră a logo-ului său în septembrie 2015, când compania și-a actualizat fontul la sans-serif (fără serif). La acel moment, Google a dezvăluit, de asemenea, un nou logo „G” care încorporează toate culorile mărcii.
Deși această schimbare poate fi un pic mai subtilă, logo-ul nou îmbinat îl aduce în linie cu gradientul pe care îl utilizează pentru designul logo-ului Gemini.
Până în prezent, se pare că Google și-a actualizat logo-ul doar pe iOS și pe telefoanele Pixel. „G” apare în continuare cu margini distincte între culori pe web și pe alte dispozitive Android.
:format(webp):quality(100)/https://www.go4it.ro/wp-content/uploads/2025/05/google-tocmai-sia-schimbat-logoul-cum-arata-noul-1.jpg)
În 2025, Google rămâne liderul incontestabil al pieței motoarelor de căutare, atât pe desktop, cât și pe mobil, cu o cotă de piață globală. Deși Google domină piața, există și alte motoare de căutare: Bing (deținut de Microsoft),
Yandex (principalul motor de căutare din Rusia), Baidu (motor de căutare din China) și DuckDuckGo.