Acestea sunt reţelele de socializare pe care se investeşte cel mai mult în publicitate

Autor: Adrian Popa 17.05.2016
Acestea sunt reţelele de socializare pe care se investeşte cel mai mult în publicitate
Când vine vorba de publicitate pe reţelele de socializare online, Facebook este de departe cea mai populară destinaţie. Dar alte platforme, mai tinere, vin din urmă. Una dintre acestea este Instagram, potrivit firmei Social Fresh. În fiecare lună 200.000 de companii se promovează pe reţeaua de socializare centrată în jurul imaginilor. Din fericire pentru Facebook, Instagram este proprietatea sa. 
 
Reţeaua de microblogging Twitter se află pe poziţia a doua după Facebook, dar va fi depăşită în curând de Instagram, după cum se vede din infograficul realizat de Statista. Asta deoarece ofertele de publicitate ale Instagram sunt disponibile, începând cu 30 septembrie 2015, în 30 de noi ţări. 
 
Citeşte şi: Runkeeper, celebra aplicaţie pentru fitness, acuzată de spionarea utilizatorilor şi vânzarea informaţiilor unor companii de publicitate
 
În ciuda popularităţii imense de care se bucură în rândul tinerilor, Snapchat reuşeşte să atragă doar 4% din firmele care oferă publicitate pe reţelele de socializare. 
 

Infographic: Which Social Networks Do Advertisers Rely On? | Statista
You will find more statistics at Statista