CMF by Nothing este noul brand de buget al companiei lui Carl Pei

04.08.2023
CMF by Nothing este noul brand de buget al companiei lui Carl Pei

Nothing este o companie destul de nouă pe piața de tehnologie, însă în puțin peste doi ani s-a bucurat deja de câteva lansări de succes. La fel ca alte brand-uri din această zonă, Nothing anunță acum că va lansa produse și sub un brand secundar, numit CMF by Nothing, care va încerca să ofere produse orientate către utilizatorii cu bugete limitate. Primele două produse CMF vor debuta chiar anul acesta și vor oferi alternative accesibile în categoriile smartwatch și căști true wireless.

Nothing va vinde produse sub brandul CMF, la prețuri mai mici

Anunțul noului brand CMF by Nothing a fost făcut chiar de către CEO-ul și co-fondatorul Nothing, Carl Pei, cel responsabil și pentru succesul telefoanelor OnePlus la debutul acelui brand. Pei spune că CMF este o nouă divizie în cadrul Nothing, care lucrează independent de echipa principală, care se va ocupa de dispozitivele și accesoriile Nothing pe care le cunoaștem deja.

Cele două echipe vor avea acces la aceleași tehnologii, dar vor avea proiecte complet separate, care să permită echipelor să dezvolte produse fără a fi dependente una de cealaltă. Astfel, produsele Nothing vor fi neafectate de existența CMF. Pe de altă parte, logo-ul CMF pe un produs va însemna că acesta nu va fi la fel de inovator în design precum modelele de la Nothing de până acum. Cel mai probabil, acestea nu vor folosi materiale transparente sau elemente complexe de design care au în mare parte doar un rol estetic.

Ce promite Carl Pei este însă că produsele CMF by Nothing vor fi competitive în preț și capabilități, fiind orientate către zona de buget. Această decizie a fost luată la cererea fanilor Nothing, care și-au argumentat nemulțumirile despre prețurile produselor Nothing în anumite regiuni ale lumii.

În timp ce pilonii Nothing vor rămâne „inovație în design”, „calitate premium” și „integrarea celor mai noi tehnologii”, produsele CMF vor încerca să ofere „design curat”, „prețuri accesibile” și „calitate de încredere”. Aici Nothing dorește, cel mai probabil, să sugereze că în ciuda prețurilor scăzute, produsele vândute sub noul brand vor fi totuși unele fiabile.

Primele produse CMF by Nothing, un ceas inteligent și o nouă pereche de căști, vor debuta înainte de sfârșitul anului.

sursa: Nothing

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Cătălin Niţu
Cătălin Niţu
Redactor-șef Go4it.ro. Lucrează în presa de tehnologie și gaming din 2008. Absolvent al Facultății de Jurnalism și pasionat de gadget-uri, PC-uri și console de gaming. citește mai mult