O motocicletă electrică de 8.000 $? Spunem nu, momentan.

24.10.2008
O motocicletă electrică de 8.000 $? Spunem nu, momentan.

Am fi vrut să spunem da, deoarece susţinem iniţiativele „verzi”, însă oferta celor de la Electric Motorsport nu este deloc avantajoasă. Aşa cum era de aşteptat, avem aici un şasiu obişnuit din care a fost extras poluantul motor cu ardere internă şi a fost înlocuit cu o alternativă electrică, dar şi cu bateriile aferente. Cu ele, modelul GPR-S va fi capabil să atingă maxim 100-110 km/h pe o distanţă ce poate varia între 56 şi 100 km. Diferenţa va fi dată de greutatea ocupantului şi condiţiile de trafic. Încărcarea de la priză durează aproximativ patru ore, însă poate fi achiziţionat un încărcător special cu care timpul este redus la o oră şi jumătate.

Electric Motorsport GPR-S - un „motor” electric de 8.000 $

Care este atunci incovenientul? Suntem de părere că 8.000 $ se justifică doar atunci când eşti ecologist pasionat şi ai condiţii de drum favorabile. În infernalul trafic bucureştean nu vei impresiona pe nimeni pentru că foloseşti un vehicul electric şi, drept bonus, te vei delecta cu noxele produse de maşinile din jurul tău. GPR-S s-ar putea preta la un drum neaglomerat din afara oraşului, mai ales dacă trebuie să-l parcurgi în fiecare zi. Însă atâta timp cât are preţul unui autoturism la mâna a doua, poate să rămână doar la americani.

Electric Motorsport GPR-S nu prea se justifica in tara noastra