Un gigant IT, prezent și în România, va avea flotă auto electrică până în 2024

02.04.2021
Un gigant IT, prezent și în România, va avea flotă auto electrică până în 2024
Foto: Shutterstock

Compania franceză Atos, un jucător important de pe piața serviciilor IT, a anunțat că până în 2024 va avea o flotă auto compusă doar din modele de automobile BEV și PHEV.

Ca urmare a măsurii, emisiile de dioxid de carbon ale flotei companiei vor fi reduse cu 50% în următorii trei ani.

Atos, care activează și pe piața din România, unde are peste 2.000 de angajați, deține aproape 5.500 de mașini.

Furnizorii principali de vehicule cu motoare electrice vor fi Renault și Stellantis, a anunțat compania. Al doilea grup auto a rezultat din fuziunea dintre compania franceză PSA și Fiat-Chrysler.

Citește și: Automobile hybrid versus plug-in hybrid. Care este diferența?

Printre mărcile dintre care Atos va putea alege modele electrice se numără: Dacia, Renault, Peugeot, Opel, Fiat sau Jeep.

„Ca lider în domeniul vehiculelor electrice și având cea mai mare flotă electrică din Europa, Grupul Renault este mândru să susțină inițiativa Atos”, a declarat Luca de Meo, șeful Renault.

Furnizorul de servicii IT a anunțat că va monta stații de încărcare pentru automobile electrice la toate sediile sale. În România, compania are birouri și centre în București, Timișoara și Brașov.

În acest moment, Atos are 100 de stații de încărcare. Numărul acestora va depăși pragul de 500 în 2024. Mai mult, angajaților li se va oferi posibilitatea să își instaleze astfel de sisteme acasă.

Compania franceză are peste 105.000 de angajați și venituri anuale de peste 11 miliarde de dolari.

CITEȘTE ȘI:

Șeful VW explică de ce hidrogenul nu e un combustibil bun pentru automobile. Viitorul este al mașinilor pe baterii

Toate gospodăriile dintr-un oraș european vor primi gratuit automobile electrice

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Adrian Popa
Adrian Popa
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro și Go4games.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro (fostul ... citește mai mult