Bang & Olufsen a lansat Golden Collection, gamă în care a reinterpretat produse existente

Autor: Adrian Popa 18.11.2020
Bang & Olufsen a lansat Golden Collection, gamă în care a reinterpretat produse existente
FOto: Bang & Olufsen

Compania daneză Bang & Olufsen a lansat Golden Collection, o reinterpretare a celor mai populare accesorii audio ale mărcii.

Potrivit companiei, produsele colecției au fost reimaginate în culori și materiale asociate cu căldura și durabilitatea: aluminiu în tonuri aurii, materiale textile în culori pământii, piele de miel originală, lemn de stejar și marmură Carrara.

Citește și: Samsung anunță primele sale modele Smart Monitor: monitoare de PC cu interfață de Smart TV

Gama Golden Collection este formată din nouă produse din portofoliul mărcii, printre care: difuzorul wireless Beoplay A9, televizorul Beovision Harmony, boxele Beolab 50, căștile Beoplay H95 și Beoplay E8.

Beovision Harmony, cu prețuri începând de la 19.500 de euro, reprezintă gama premium de televizoare a companiei. Versiunea din Golden Collection are un nou centru sonor realizat din aluminiu în tonuri aurii, un suport în aceleași nuanțe și o husă pentru difuzor realizată manual din aluminiu și furnir de stejar în culori deschise. Beovision Harmony vine cu telecomanda Beoremote One, realizată dintr-o singură bucată de aluminiu auriu.

Foto: Bang & Olufsen

Printre produsele din gamă cu preț mai accesibil se numără căștile true wireless Beoplay E8, care costă 350 de euro. Acestea vin într-o carcasă pentru încărcare wireless realizată din piele de culoarea nisipului și prezintă detalii din aluminiu auriu.

Foto: Bang & Olufsen

Golden Collection va fi disponibilă pe site-ul bang-olufsen.com, în magazinele Bang & Olufsen și la retailerii autorizați începând cu 17 noiembrie 2020.

Citește și: Panasonic RZ-S300W review – căști true wireless echilibrate ascunse într-un design discret