Ce se întâmpla dacă investeai 1.000 de dolari în Bitcoin atunci când actorul Matt Damon te-a tentat

16.08.2022
Ce se întâmpla dacă investeai 1.000 de dolari în Bitcoin atunci când actorul Matt Damon te-a tentat

Actorul Matt Damon le sugera, în urmă cu aproape un an, oamenilor să fie curajoși și să investească în criptomonede, într-o reclamă realizată pentru Crypto.com. Clipul video a avut o audiență masivă, fiind transmis inclusiv în timpul marelui eveniment sportiv Super Bowl.

„Norocul îi favorizează pe cei îndrăzneți” s-a numit reclama care l-a avut în centru pe starul din filmul „Good Will Hunting”. În aceasta apăreau oameni care și-au asumat riscuri pentru a atinge obiective importante: cucerirea Muntelui Everest, zborul fraților Wright, explorarea spațiului etc.

Ce s-ar fi întâmplat dacă investeai 1.000 de dolari în Bitcoin, inspirat de reclamă

În ziua în care reclama a debutat, pe platforma Crypto.com un Bitcoin s-a tranzacționat în intervalul 58.206,92 – 62.128,63 dolari. La cel mai mic preț, o persoană putea cumpăra 0,01718 BTC cu 1.000 de dolari.

Citește și Top 5: Criptomonede care poluează cel mai mult mediul

La momentul redactării articolului, 0,01718 BTC valorau 416.97 dolari. Asta înseamnă o scădere de peste 58% de la debutul reclamei.

Reclama cu Matt Damon are peste 18,4 milioane de vizualizări pe YouTube:

Damon nu este singura celebritate criticată pentru faptul că a promovat active cripto care le-au provocat pierderi investitorilor. Alte exemple sunt Kim Kardashian, Floyd Mayweather, Jamie Foxx sau Tom Brady.

Investițiile în criptomonede le-au adus multor oameni profituri substanțiale, dar celebrul actor din „The Martian” a avut ghinionul să promoveze aceste active înainte ca prețul acestora să se prăbușească. Oamenii nu au uitat momentul și l-au criticat dur pe Twitter pe starul de Hollywood.

Pentru suma corectă, starurile promovează orice

Și în afara industriei cripto celebritățile au promovat produse controversate pentru bani. Fotbalistul Cristiano Ronaldo a fost imaginea SixPad, un gadget dubios „Made in Japan”, care promitea să lucreze mușchii abdominali ai utilizatorilor fără prea mult efort din partea acestora.

Tot CR7 a apărut, în 2014, în câteva reclame pentru Pao, un alt gadget japonez bizar pentru antrenarea mușchilor feței.

Sursa: Benzinga

Adrian Popa
Adrian Popa
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro, Go4games.ro și Apropotv.ro. Are 15 ani de experienţă în presa centrală şi a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro ... citește mai mult