Fostul șef pe marketing de la OnePlus a plecat la Nokia

Autor: Cătălin Niţu 20.05.2020
Fostul șef pe marketing de la OnePlus a plecat la Nokia

După succesul inițial al telefoanelor Nokia de la HMD Global, vânzările au început să se plafoneze și chiar să scadă considerabil în ultima perioadă. Se pare că în 2020, un brand puternic precum Nokia nu mai are aceeași putere în piață precum cel al altor companii care pot livra telefoane la fel sau chiar mai performante la prețuri comparabile. Astfel, brandul Nokia pare să se reorganizeze pe partea de marketing, angajând acum unul dintre oamenii care au ajutat la consolidarea succesului OnePlus pe piața din Europa.

Nokia are acum un nou șef pe marketing

Adam Ferguson a fost șeful diviziei de Marketing al OnePlus Europa, iar acum va ocupa un post similar în cadrul companiei finlandeze HMD Global. Acesta a lucrat în trecut pentru operatorul telecom britanic EE și are un trecut în companii internaționale precum Nestle și Unilever. Acesta va lucra activ la revigorarea brandului Nokia pe piața de smartphone-uri și va lucra îndeaproape cu CMO-ul HMD, Stephen Taylor, de asemenea un angajat nou al HMD, cu experiență în cadrul Samsung Electronics și PayPal.

Ne putem aștepta în următoarele câteva luni și pe termen lung să vedem campanii de promovare mai puternice din partea HMD Global, ceva ce a cam lipsit după primul val de reclame și promoții care au anunțat întoarcerea Nokia pe piață. Având în vedere că cei doi angajați noi ai HMD au stat în spatele campaniilor de promovare la nivel european al dispozitivelor OnePlus și Samsung, sunt puține dubii despre competențele lor.

„Ca un entuziast de telefoane, sunt încântat să mă alătur HMD Global, gazda telefoanelor Nokia. Nu sunt multe dispozitive care captează audiență și evocă atât de multă loialitate de brand precum telefoanele Nokia. Sunt nerăbdător să servesc acest brand și să ajut fanii săi să primească ceea ce se așteaptă: design de cea mai înaltă calitate și cele mai noi tehnologii la prețuri accesibile”, a declarat Ferguson.

Planurile pe care Ferguson le prezintă seamănă foarte mult cu cele pe care le avea atunci când OnePlus obișnuia să ofere telefoane ieftine, cele care au construit de fapt acest brand și l-au adus în punctul în care se află acum.

(via GSM Arena)