Frumuseţea vinde: Companii de IT care au apelat la femei atractive pentru a-şi vinde produsele

Autori: Adrian Popa, Go4it.ro 09.01.2017
Frumuseţea vinde: Companii de IT care au apelat la femei atractive pentru a-şi vinde produsele

Se spune că sexul vinde, la fel şi femeile în ipostaze provocatoare. Asta deşi sunt studii care arată că pe femei le lasă reci reclamele în care apar alte femei în ipostaze sexy, iar bărbaţii tind să vadă doamnele şi domnişoarele din aceste reclame mai degrabă ca pe nişte obiecte. Chiar şi aşa, sunt şanse mari ca bărbaţii să cumpere produsele care sunt promovate de femei atractive, potrivit studiilor. 

Companiile din sectorul tehnologic nu sunt străine de aceste practici şi le folosesc de zeci de ani. Iată câteva exemple în care nume mari din tehnologie (şi nu numai) au folosit frumuseţea doamenlor şi domnişoarelor pentru a-şi promova produsele.

O reclamă „vintage” din anii ’80 la jocul Interlude, care îşi propunea să îmbunătăţească viaţa sexuală a celor care îl jucau:

Reclamă la un modem Penril:

Reclamă DataComp:

Samsung îşi promova notebook-ul SF:

Omax ne arată ce putem face cu obiectivul său wide-angle:

Iar Olympus arată de ce contează un autofocus rapid pe o cameră:

Că tot suntem la capitolul lentile, iată cum vinzi un binoclu:

Reclama video a Digital Loggers pentru Smart 24V Passive PoE injector:

Jocul Game of War este promovat de celebra Kate Upton:

Emily Ratajkowski ne explică cum funcţionează caracteristica Dash Charge pe OnePlus 3 şi 3T:

Deşi nu pare, aceasta este o reclamă la jocul video mobile japonez „Monster Strike”:

Modelele Plus Size Olivia Jensen, Tabria Majors şi Dana Patterson promovează jocul video „Mobile Strike”: