Motivul pentru care nu ai succes pe Tinder sau Badoo şi ce poţi face pentru a schimba asta [STUDIU]

Autori: Adrian Popa, Go4it.ro 29.03.2016
Motivul pentru care nu ai succes pe Tinder sau Badoo şi ce poţi face pentru a schimba asta [STUDIU]
Un nou studiu le dă speranţe celor care nu se bucură de prea mare succes în aplicaţiile de dating precum Tinder sau Badoo. Se pare că un factor foarte important este postura în care utilizatorii apar în poze, nu doar fizicul sau profesia pe care o au aceştia
 
Cercetătorii de la Universitatea din California au aflat că persoanele care îşi „extind” corpurile în pozele din profil sunt considerate mai atractive, deoarece aceste posturi inspiră deschidere şi dominanţă. Mai precis, este indicat ca oamenii să pozeze cu mânile depărtate de corp, ca şi cum s-ar pregăti să îmbrăţişeze pe cineva şi să evite să stea picior peste picor sau cu mâinile încrucişate la piept. 
 
Citeşte şi: Smell Dating, serviciul de dating în care îţi alegi partenerul după mirosul corporal
 
 
Autorii studiului au ajuns la această concluzie după ce au urmărit mai multe clipuri video de la evenimente de întâlniri şi după ce au creat o aplicaţie similară cu Tinder, care a fost folosită de mai mulţi voluntari care au fost puşi să voteze posturile pe care le considerau atractive. Mai precis, au fost create câte două conturi pentru trei persoane: unul în care aveau o postură deschis şi altul în care aveau una închisă. 
 
 
Majoritatea voluntarilor i-au considerat mai atractivi pe cei trei atunci când aveau o postură deschisă. 
 
Un alt studiu recent, publicat de Tinder, a arătat că piloţii, oamenii de afaceri şi pompierii se numără printre cei mai doriţi bărbaţi pentru întâlniri romantice, în timp ce ei preferă în principal fizioterapeute, femei care se ocupă cu designeul de interior şi antreprenoarele. De asemenea, cercetarea a relevat faptul că orele între care utilizatorii sunt cel mai activi în serviciu sunt 21:00-22:00. 
 
Aplicaţiile pentru dating sunt folosite de peste 91 milioane de oameni din întreaga lume, iar majoritatea (70%) utilizatorilor au vârste cuprinse între 16 şi 34 de ani.